اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل خبر داد:

چاپ دو عنوان کتاب علمی در جهاد دانشگاهی اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل از چاپ دو عنوان کتاب علمی در جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد.

چاپ دو عنوان کتاب علمی در جهاد دانشگاهی اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی ‌امروز در جلسه امور فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: ریاضیات مهندسی پیشرفته و مقدمه‌ای بر اصول علمی و عملی کنترل علف‌های هرز عناوین این کتاب‌ها را شامل می‌شود.
وی بیان کرد: کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته توسط دکتر عبدالله برهانی‌فر و مهندس آرمان شمسی‌زرگر به رشته تالیف درآمده و با همکاری سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به تعداد یک هزار نسخه چاپ شده است.
قاسمی ادامه داد: دانشجویان دانشکده‌های مهندسی و علوم پایه می‌توانند از این کتاب به عنوان منبع درسی استفاده کنند.
این مسئول در خصوص کتاب مقدمه‌ای بر اصول علمی و عملی کنترل علف‌های هرز بیان کرد: مولف این کتاب اثر دکتر حمیدرضا محمددوست چمن‌آباد است که می‌تواند به عنوان منبع درس علف‌های هرز کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی به ویژه باغبانی، زراعت و گیاه پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه کتاب مذکور با همکاری سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در یک هزار نسخه چاپ و منتشر شده است، گفت: پیش از این نیز هشت عنوان کتاب در این نهاد چاپ و منتشر شده بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیر امور فرهنگی جهاد واحد دانشگاهی استان اردبیل نیز در سخنانی از معرفی برندگان مسابقه فرهنگی سیره رضوی خبر داد.
مهران محمدی‌ بیان داشت: منتخبان این مسابقه از بین 67 نفر از اعضای جهاد دانشگاهی اردبیل و خانواده‌های آنها که در این مسابقه شرکت کرده بودند برگزیده شده و با اهدای لوح و هدایایی از آنها تجلیل شد.
وی ادامه داد: از بین اعضای جهاد دانشگاهی اردبیل اکبر نهایی، نجیبه خروشی به عنوان نفرات منتخب و از میان خانواده اعضای جهاد دانشگاهی استان نیز حمیده فتحی به عنوان برگزیده نهایی انتخاب و معرفی شد.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: مسابقه فرهنگی سیره رضوی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل و همزمان با دهه کرامت برگزار شد تا خانواده جهادگران و اعضا با این فرهنگ متعالی بیشتر آشنا شوند.
 محمدی افزود: در این مسابقه فرهنگی به مباحث مختلفی از جمله زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و سخنان گوهربار حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و مباحث مربوط به هجرت آنها به ایران پرداخته شده بود.
این مسئول بیان داشت: در این مسابقه احادیثی از ائمه اطهار (ع) در زمینه زندگی امام هشتم و زیارات و ادعیه مربوط به آن حضرت مطرح شده بود که شرکت‌کنندگان پس از چند روز مسابقه در قالب سئوالات کتبی به آن پاسخ دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل ترویج فرهنگ با اصالت تشیع و زندگی ائمه اطهار را در جامعه به عنوان یک فرهنگ متعالی بسیار با اهمیت و تاثیرگذار توصیف کرد و افزود: امروز ما در برقرار و ارتقای سلامت جامعه خود جز متوسل شدن به راه انبیا و ائمه اطهار و آموزه‌های درخشان دین اسلام چاره و راه دیگری نداریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول