اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق جهاد دانشگاهی همدان:

در جهاد دانشگاهی باید تفکر جهادی داشت

خبرگزاری فارس: رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت: در جهاد دانشگاهی باید تفکر جهادی داشت.

در جهاد دانشگاهی باید تفکر جهادی داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اکبر اسدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان، با اظهار خوشحالی از این که مسئولیت از دوشش برداشته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه من از سرپرست جدید جهاد دانشگاهی شناختی نداشتم با نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد در مورد ایشان صحبت کردم که چگونه وی را ارزیابی می‌کنند چون آینده جهاد دانشگاهی برای من مهم است که گفتند فردی بسیجی و متدین است و ما گفتیم کفایت می‌کند.
وی افزود: جهادگر بودن تنها با آرم نیست، دوستانی هستند که داخل مجموعه جهاد دانشگاهی‌اند اما ممکن است تفکر جهادی نداشته باشند و امکان دارد افرادی نیز بیرون از مجموعه باشند که اما تفکری جهادی و از خود گذشتگی دارند.
رئیس سابق جهاد دانشگاهی همدان با بیان اینکه امیدواریم این تغییر و تحول مبارک باشد، گفت: ظاهراً رشته آقای گودرزی‌سروش معماری است و برای ساخت و ساز خیلی خوب است بالاخره تناسب دارد و طبیعتاً می‌تواند آینده جهاد را بارور کند.
وی بیان کرد: ما نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های جهاد دانشگاهی دین داریم که در این راستا پست و مقام فرقی نمی‌کند چرا که اگر سمت ماندگار بود به ما نمی‌رسید.
اسدی با اشاره به این که دوره ریاست پیش از او 8 سال طول کشیده است، افزود: البته دوره من یک مقداری همه چیزش با سرعت بیشتری انجام ‌شد و روی دور تند بود و امیدوارم با آمدن آقای گودرزی‌سروش برخی نقص‌ها برطرف شود.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همدان وضعیت خوبی دارد و البته نمی‌گویم وضعیتش عالی است، خاطرنشان کرد: متناسب با شاخص‌هایی که وجود دارد در حوزه‌های مختلف جهاد دانشگاهی همدان وضعیت خوب است.
رئیس سابق جهاد دانشگاهی همدان خطاب به سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی همدان در طول دو سال گذشته رو به رشد بوده و به لحاظ مالی نسبت به دوره مدیریت قبل وضعیت بسیار بهتر داشته و مشکل مالی، معوقه یا بدهی ندارد.
وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی همدان به سمت تخصصی شدن در پیش است و حوزه‌های مختلف معاونتی این واحد نیز به خوبی فعالیت می‌کنند.
در این مراسم اکبر اسدی تودیع و محمدمهدی سروش‌گودرزی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی همدان معارفه شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول