اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش صورت گرفت؛

دانش‌آموزان پاکدشتی منتخبان خود را معرفی کردند

خبرگزاری فارس: دانش آموزان پاکدشتی سرنوشتشان را به دست منتخبین خود در شوراهای دانش آموزی سپردند.

دانش‌آموزان پاکدشتی منتخبان خود را معرفی کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش چهاردهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان پاکدشت برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسئولان محلی در دبیرستان امامت شهرستان پاکدشت صورت پذیرفت معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، هدف از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی را مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی و پرورشی و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه عنوان کرد و گفت: همکاری و تقویت هویت دینی، انقلابی و ملی دانش آموزان، مشارکت در فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اجرایی آموزشگاه، همکاری در برنامه ریزی و اجرای مناسبت‌های مختلف اعم از نشریه، امور اردویی و نماز جماعت از مهمترین وظایف اعضای شورای دانش آموزی است.
مرتضی سیری افزود: قطعا برای تحقق دانش آموز محوری باید دانش آموز باوری صورت پذیرد که شوراهای دانش آموزی بهترین جایگاه تحقق این اصل است .
وی در خاتمه تصریح کرد: این انتخابات با هدف مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در امور آموزشی و پرورشی مدرسه، کارگاه توانمند‌‌سازی دانش‌آموزان در رشد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و استعدادیابی دانش‌آموزان نخبه در حوزه مدیریت و تمرین فعالیت‌های مدیریتی برگزار می‌شود و دانش آموزان با مشارکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی در زمینه های مدیریت و اجرایی مجالی پیدا می کنند تا به عنوان عناصری تصمیم ساز در آینده کشور تأثیرگذار باشند. 
این گزارش حاکی است، در این مدرسه با ابتکار ستاد برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی، اتباع خارجه نیز نماینده و کاندید مستقل معرفی کردند، سابق بر این اتباع خارجه در انتخابات شرکت می‌کردند اما این بار نماینده‌ای مستقل داشتند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول