اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

جهاد دانشگاهی بهترین مکان برای خودباوری است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مسیری برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: امروز جهاد دانشگاهی بهترین مکان برای خودباوری است.

جهاد دانشگاهی بهترین مکان برای خودباوری است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در گردهمایی معاونان پژوهشی مراکز جهاد دانشگاهی کشور در ارومیه، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی بعد از پیروزی انقلاب، مسیری برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و باز گرداندن اعتماد به نفس به مردم بوده است و امروز بهترین مکان برای خودباوری است.
 وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی زمینه خوب و به دور از بوروکراسی اداری را دارا است که افراد به آسانی می‌توانند در آن جذب و قابلیت‌های خود را عرضه کنند. 
این مسئول افزود: نهاد مذکور مولود انقلاب بوده و بالندگی و شکوفایی استعدادهای نسل جوان از اهداف آن است.
جلال‌زاده با بیان اینکه هر ایده‌ای امکان عدم تحقق و شکست را با خود به همراه دارد، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی عملکرد و توانایی خوبی در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی را تاکنون ارائه کرده است.
وی گفت: هر تمدنی برای پایداری باید با علم و فرهنگ و ادب توام شود و برای تحکیم پایه‌های تمدن اسلامی نیازمند ممزوج و توام شدن آن با این سه عنصر هستیم. 
این مقام مسئول یادآور شد: دانشگاه‌ها و دانشگاهیان نباید تنها به فکر پیرامون خود باشند بلکه با داشتن تفکر جهانی باید به سوی تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند. 
جلال‌زاده تصریح کرد: وجود دانشمندان جوان در ایران و نخبگان فراوان از ثمره‌های این انقلاب است و ما در دهه پیشرفت و عدالت اگر قصد تبدیل شدن به قطب اول را داریم باید دیدی وسیع داشته باشیم و تفکر جهادی را در دل و جان جوانان بکاریم.
سی و هشتمین گردهمایی کشوری جهاد دانشگاهی با شرکت معاونان پژوهشی و مسئولان پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی سراسر کشور در سالن شهید یعقوبی دانشگاه ارومیه برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول