اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

نیازمند بهره‌گیری از خانواده شهدا هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مسئولان برای عبور از گذرگاه سخت خدمتگزاری نیازمند بهره‌گیری از وجود خانواده‌های معظم شاهد هستند.

نیازمند بهره‌گیری از خانواده شهدا هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین در دیدار صمیمی با خانواده دو شهید در شهر شیراز اظهار داشت: قدردانی و پاسداشت رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، مسیر را برای خدمت‌رسانی و توجه هرچه بیشتر به ادامه راه شهدا روشن‌تر می‌کند.
وی با بیان این موضوع که مدیریت ارشد فارس دیدار با خانواده معظم شهدا را یک نیاز و یک وظیفه تلقی می‌کند با اشاره به جانفشانی بیش از 14 هزار 600 شهید سرافراز استان فارس در راه دفاع از میهن اسلامی، گفت: افتخار و عزت کنونی ایران اسلامی مدیون پایمردی و عطر مطهر شهیدان است و به همین دلیل نیز مجموعه مدیریتی فارس باید حداکثر تلاش خود را برای رسیدگی به امور و مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا به کار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه برای موفقیت در وظایف خود نیازمند دعای خیر و انفاس پاک خانواده‌های معظم شاهد هستیم، تصریح کرد: معنویت و ارواح پاک شهدا در دنیا و آخرت ما را در حل مشکلات و مشغولیت‌های زندگی و در مسیر خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به بندگان خدا یاری می‌دهد.
صادق عابدین با تاکید بر این موضوع که مسئولان برای عبور از گذرگاه سخت خدمتگزاری نیازمند بهره‌گیری از وجود خانواده‌های معظم شاهد هستند، خاطرنشان کرد: فضای کار عطرآگین از حضور معنوی شهیدان؛ راه را برای خدمت‌رسانی هموار می‌کند.
وی همچنین افزود: شهادت یعنی فداکاری در راه آرمان‌های بلند الهی و این موهبت عظیم؛ پاداش کسانی است که مستحق آن هستند.
استاندار فارس افزود: انقلاب اسلامی به ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان و صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شاهد هر روز مقتدرتر و مستحکم‌تر از گذشته قله‌های عزت و افتخار را فتح می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول