اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان:

سرقت در نهبندان 20 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی نهبندان گفت: وقوع و کشف سرقت‌های شهرستان در نیمه نخست امسال 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال 89 کاهش یافته است.

سرقت در نهبندان 20 درصد کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، غلامحسین پارسا پنج‌شنبه شب در دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با امام جمعه و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا اظهار داشت: سبزپوشان نیروی انتظامی همانند سایر ولایت‌مداران این نظام در راه ولایت بوده و از این پس بر عهد خویش با شهیدان و ولایت فقیه ثابت قدم می‌مانند.
وی با بیان اینکه امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه به منظور پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: پیشرفت‌های حاصل شده در این نظام را باید مدیون برقراری و وجود امنیت باشیم امنیتی که به بهای خون پاک شهدا و جانفشانی‌های سبز پوشان نیروی انتظامی به دست آمده است.
 فرمانده نیروی انتظامی نهبندان رسالت اصلی پلیس را ایجاد امنیت و مبارزه با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: امروزه به همت پرسنل خدوم نیروی انتظامی، نهبندان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان است.
پارسا نهبندان را در خط مقدم مبارزه با ضد فرهنگ‌ها و تهاجم فرهنگی دانست و یادآور شد: این شهرستان در کنار کشور پر مخاطره افغانستان، حاشیه کویر و سیستان و بلوچستان قرار دارد که رسالت خطیری را در مبارزه با ضدفرهنگ‌ها به ویژه مقابله با ورود مواد مخدر به کشور دارد.
وی از نهبندان به عنوان شهرستانی واقع در چهار راه مواصلاتی و گلوگاه اصلی ورود مواد مخدر به کشور یاد کرد و گفت: برای برقراری امنیت، ارتقای معنویت و بهره‌گیری از علم روز را به منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی سر لوحه کار خویش قرار دادیم.
فرمانده نیروی انتظامی نهبندان از کشف 13 تن و 890 کیلوگرم انواع مواد مخدر با منشا تریاک طی نیمه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر کشف شده نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته از 9 درصد رشد برخوردار است.
پارسا تصریح کرد: ترویج و اشاعه مواد مخدر و معضل اعتیاد در جامعه به ویژه در بین نسل جوان یکی از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن در جنگ نرم است که خانواده‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند که دشمن از این طریق خواهان از بین بردن بنیان خانواده‌ها و در نهایت فروپاشی نظام اسلامی است.
 وی افزود: وقوع و کشف سرقت‌های شهرستان در نیمه نخست امسال 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال 89 کاهش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی نهبندان اضافه کرد: امنیت ایجاد شده در این شهرستان را باید مدیون اعتماد مردم به نیروی انتظامی و تلاش شبانه‌روزی سبزپوشان در پاسداری از مرزها و ارزش‌های اسلامی دانست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول