اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

اعضای باند سرقت مسلحانه طلافروشان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از انهدام بزرگ‌ترین باند سارقان مسلح طلافروشان استان خبر داد.

اعضای باند سرقت مسلحانه طلافروشان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار بهمن امیری‌مقدم اظهار داشت: به دنبال وقوع دو فقره سرقت مسلحانه با استفاده از بمب‌های دست‌ساز طی مهر ماه و بهمن ماه سال گذشته در مشهد، پرونده‌های موجود در پلیس آگاهی تحت رسیدگی قرار گرفت.
وی گفت: براساس گزارشات مزبور سارقان مسلح نقاب‌دار با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با پلاک جعلی و با تهدید به استفاده از بمب‌های کنترل از راه دور طلا فروش‌ها را مجاب به تحویل طلاجات موجود در منازل و مغازه خود می‌کردند.
وی افزود: پس از وقوع سرقت مسلحانه از موسسه مالی و اعتباری فردوسی واقع در بلوار شهید کریمی مشهد در هشتم شهریور ماه امسال توسط اعضای همین باند که با بهره‌گیری از سه قبضه سلاح کلاشینکف، وینچستر و کلت کمری مجهز به صدا خفه کن انجام شد، تیم ویژه‌ای از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مامور رسیدگی به پرونده‌های مذکور شد.
وی اظهار داشت: حین پیگیری موضوع این پرونده‌ها، سرقت مسلحانه دیگری در مهر ماه امسال در خیابان مطهری شمالی مشهد به وقوع پیوست که اقدامات ماموران ویژه پرونده‌های مزبور تمرکز و شتاب بیشتری یافت و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و کارهای شبانه‌روزی کارآگاهان به ثمر نشست.
سردار امیری‌مقدم گفت: سرکرده این باند در 26 مهر ماه بعد از شناسایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در یک اقدام غافلگیرانه در بلوار مطهری مشهد شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: این شخص بعد از دستگیری و انتقال به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با زیرکی خاص قصد منحرف کردن کارآگاهان را داشت که با توجه به دلایل به دست‌آمده جای هیچگونه شک و شبهه‌ای برای ماموران در زمینه دخالت وی در سرقت‌های مسلحانه اخیر باقی نماند.
وی گفت: به دنبال پیگیری‌های دیگر پلیسی، همدست وی نیز در حین فرار با یک دستگاه خودرو تویوتا شناسایی و دستگیر شد. 
وی افزود: آخرین عضو این باند نیز در حالی که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از خیابان‌های مشهر تردد می‌کرد شناسایی و به محاصره کارآگاهان پلیس آگاهی درآمده و دستگیر شد.
وی اظهار داشت: سه متهم دستگیر شده تاکنون به 14 فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها و سرقت‌های دیگر از جمله سرقت چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند.
سردار امیری‌مقدم گفت: سارقان مزبور قصد ده‌ها مورد سرقت مسلحانه دیگر را نیز داشته‌اند.
وی افزود: از این سارقان مقادیری طلاجات مسروقه، بمب‌های کنترل شونده از راه دور، سه قبضه سلاح جنگی شامل وینچستر، سلاح خفیف و کلت کمری با یک تیغه خشاب، وسائل تغییر چهره و گریم، بی‌سیم دستی و وسائل بیهوش‌کننده به دست آمد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول