اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملکان خبر داد:

صادرات 100تن فرآورده‌های لبنی از ملکان به عراق

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملکان از صادرات 100 تن فرآورده‌های لبنی از این شهرستان به عراق خبر داد.

صادرات 100تن فرآورده‌های لبنی از ملکان به عراق
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، مصطفی قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  از ایجاد شرایط افزایش صدور فرآورده های لبنی از این شهرستان به خارج از کشور به میزان 200 تن خبر داد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال ‌جاری 100 تن فرآورده های لبنی از این شهرستان به خارج از کشور صادر شده است گفت: این میزان فرآورده از طریق مرز  بانه به عراق صادر شده است.
قاسمی با بیان اینکه امسال با توجه به آمادگی بخش خصوصی این میزان صادرات تا آخر سال به بیش از 200 تن افزایش خواهد یافت و کشورهای دیگر نیز برای خرید محصولات لبنی از این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: کیفیت مطلوب و توجه به استاندارهای بین‌المللی موجب شده محصولات لبنی ملکان مشتری زیادی در خارج از کشور داشته باشد.
قاسمی بر حمایت بیشتر از تولید کنندگان شیر تاکید کرد و ادامه داد: روزانه بیش از 100 تن شیر در ملکان تولید می‌شود که هزینه بالای نگهداری دام و بالا بودن قیمت علوفه باعث شده دامداران رغبت کم‌تری در این زمینه داشته باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول