به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، در دور چهارم سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان از روز گذشته نمایندگان وزرا برای رسیدگی به مشکلات مردم در نهادهای مربوطه مستقر شدند.
نماینده وزارت آموزش و پرورش در نهبندان در حاشیه رسیدگی به مشکلات مردم به خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش نهبندان به برخی از آموزشگاههای این شهرستان رفته و بازدیدهایی را به منظور لمس مشکلات از نزدیک و رفع آنها انجام دادیم.
مصطفی عطاران با بیان اینکه در این بازدیدها کیفیت مدیریت، آموزش و نیروها بسیار مطلوب ارزیابی میشود، تصریح کرد: کیفیت نیروها به ویژه جوان بودن آنها شرایطی را فراهم کرده بود که علاوه بر رفع مشکلات آموزشی و کمبودها نیز بهرهوری به نحوه مطلوب خودش را نشان میداد.
وی با اشاره به اینکه ما به عنوان نماینده وزارت آموزش و پرورش در نهبندان از امروز صبح کارمان را در این شهرستان آغاز کردیم، افزود: تاکنون بیش از 60 مورد نامه و مشکل به ما ارائه شده که اکثریت آنها در ارتباط با نقل و انتقال همکاران و وضعیت استخدامی بوده است.
نماینده وزارت آموزش و پرورش در نهبندان ادامه داد: برای بحث نقل و انتقال همکاران و استخدام ضوابط و قوانین خاصی وجود دارد که به تمامی مراجعهکنندگان در این مورد بحث و گفتگو شده است.
عطاران با بیان اینکه تمامی مراجعهکنندگان را با توضیحات مقررات این مباحث قانع کردیم، گفت: شرایط و ضوابط نقل و انتقال و امور استخدامی در آموزش و پرورش برای همکاران و کسانی که به ما مراجعه کردند توضیح داده شد.
وی یادآور شد: مشکلات دیگری در حوزه آموزش و پرورش با ما مطرح شد که نیاز به مساعدت و همکاری مسئولان منطقهای دارد و این موارد را به این مدیران ارجاع داده و میدهیم.
نماینده وزارت آموزش و پرورش در نهبندان در ارتباط با طرح یک شیفت شدن و تعطیلی روزهای پنجشنبه در مدارس اظهار داشت: نگاه وزیر آموزش و پرورش به این مهم یک نگاه مثبت و کارآمد در زمینههای مختلف است.
عطاران اضافه کرد: با یک شیفت شدن و تعطیلی روزهای پنجشنبه، دانشآموزان و محصلان فرصت بیشتری را پیدا میکنند که در کنار خانوادهها بمانند و به لحاظ عاطفی و روحی ارتقا یابند چراکه خانواده کوچکترین و البته مهمترین بنیان در جامعه به شمار میآید.
وی ادامه داد: پر شدن خلأ عاطفی و روحی دانشآموزان با اجرای این طرح و حضور آنها در کنار خانواده به مراتب موثرتر و بهتر از هزینههای ایاب و ذهاب و انتقال دانشآموزان است.
نماینده وزارت آموزش و پرورش در نهبندان تصریح کرد: برای هزینههای ایاب و ذهاب و انتقال دانشآموزان به ویژه محصلان روستایی پیگیریهایی برای جمعآوری اعتباراتی در این راستا با خیران و مسئولان مختلف انجام شده و میشود.
عطاران افزود: دانشآموزانی که به لحاظ عاطفی و روحی بهتر پرورش مییابند در آینده افرادی کارآمدتر و موثرتر در جامعه حاضر میشوند.
انتهای پیام /خ20
اخبار مرتبط
-
اثربخشی آموزش و پرورش با فناوریهای جدید امکانپذیر است
-
شروع مدارس با "قرآن" و خاتمه با "نماز" رویکرد آموزش و پرورش است
-
پرداخت بدهی آموزش و پرورش به کارخانههای شیر
-
اختصاص اعتبار 300 میلیاردی به پروژههای آموزش و پرورش
-
ساختار آموزش و پرورش نسخهای از یک نظام غربی است
-
کسب رتبه عالی پروژه مهر توسط آموزش و پرورش همدان
-
ارتقای سطح فکری دانشآموزان مهمترین اولویت آموزش و پرورش
-
صدا و سیما و آموزش و پرورش شبکه ارتباطی میان جوانان هستند
-
راهیان نور موثرترین اردوی آموزش و پرورش است
-
جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس در وزارت آموزش و پرورش
-
موفقیت قزوین در اجرای سیاستهای وزارت آموزش و پرورش
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.