اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چالوس:

راهیان نور موثرترین اردوی آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس گفت: اردوی راهیان نور بهترین، موثرترین و ارزشمندترین اردوی آموزش و پرورش است.

راهیان نور موثرترین اردوی آموزش و پرورش است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدصادق فرزیب ظهر امروز در مراسم اعزام اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: اگر امروز بستر برای کسب علم و معرفت و امنیت فراهم است به برکت خون شهداست.
وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور در آموزش و پرورش تصریح کرد: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، فرهنگ ایثار و شهادت ، دستاوردهای دفاع مقدس، ارتباط نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این اردوست.
مدیر آموزش و پرورش چالوس خاطرنشان کرد: در این اردو قدرت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی به عینه دیده می‌شود و توسط راویان برای دانش‌آموزان تبیین خواهد شد.
فرزیب از دیگر اهداف این اردو را مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و افزود: این اردو علاوه بر آشنایی با حماسه‌ها و دلاوری‌های رزمندگان محلی برای آشنایی و پیمان مجدد با آرمان‌های شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز، امام شهدا و بیعت با رهبر معظم انقلاب است.
وی یادآور شد: در این اردو تمام دانش‌آموزان سال دوم متوسطه تمام آموزشگاه‌های چالوس که 400 نفر هستند شرکت دارند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس در پایان از تمام مسئولان شهرستان چالوس به ویژه فرماندهی سپاه ناحیه چالوس، فرماندهی دانشکده علوم و فنون جواد الائمه، معاون فرماندار و همچنین مدیریت راهنمایی و رانندگی و فرماندهی انتظامی شهرستان به  ویژه کلانتری 12 این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده دانشکده علوم و فنون دریایی جواد الائمه چالوس در سخنان کوتاهی با معرفی این دانشکده آن را محلی برای آموزش نیروی‌های نظامی سپاه برای مقابله با دشمنان در مواقع لزوم عنوان کرد.
حمید اباذری بیان داشت: در حال حاضر نیروهای دریایی ارتش و سپاه در آب‌های خلیج فارس رو در رو با دشمنان حضور دارند و حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی ادامه داد: اردوی راهیان نور به ویژه در بخش دانش‌آموزی یادآور حضور رزمندگان دانش‌آموز با سن و سال کم است و خاطرات زیبایی را از روزهای دفاع مقدس تداعی می‌کند.
اباذری خاطرنشان کرد: امنیت و صلابت امروز ایران اسلامی حاصل رشادت‌ها و جا‌ن‌برکفی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
این مراسم که در ابتدا با حضور این دانش‌آموزان، خانواده‌های معظم شهدا و خانواده دانش‌آموزان اعزامی و مسئولان در سپاه ناحیه چالوس آغاز شد و پس از بیان نکاتی درباره برگزاری این اردو توسط مسئولان مربوط دانش‌آموزان با قربانی و دودکردن اسپند و رد شدن از زیر قرآن بدرقه شدند.
سپس مسیر دو کیلومتری بین سپاه ناحیه چالوس و دانشکده علوم و فنون جوادالائمه سپاه چالوس را با شکلی خاص طی کرده و پس از اقامه نماز و صرف ناهار برای اعزام آماده شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول