اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش همدان خبر داد:

کسب رتبه عالی پروژه مهر توسط آموزش و پرورش همدان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان همدان در اجرای پروژه مهر در سال جاری رتبه عالی کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه عالی پروژه مهر توسط آموزش و پرورش همدان
محمود نقوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته آموزش و پرورش استان همدان در اجرای پروژه مهر در سال جاری رتبه عالی کشور را کسب کرده است. 
وی ادامه داد: پروژه مهر استان همدان توسط بازرسان وزارت آموزش و پرورش به مدت یک هفته مورد ارزیابی قرار گرفت و توانست از مجموع 100 امتیاز با کسب93.5 امتیاز به همراه پنج استان دیگر رتبه عالی را به دست آورد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: آموزش و پرورش استان همدان در طرح پروژه مهر در سال گذشته با کسب 91 امتیاز رتبه بسیار خوب را کسب کرده بود که امسال با تلاش و همکاری بین این مجموعه توانست رتبه خود را ارتقا دهد.
وی افزود: همدان با تشکیل ستاد پروژه مهر در اداره کل و 19 ستاد در سایر مناطق و شهرستان‌ها و تشکیل ستاد مهر در مدارس کار خود را از خردادماه امسال آغاز کرد. 
نقوی افزود: همچنین برای اجرای پروژه مهر با پنج کمیته تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، ساماندهی فضاهای آموزشی، انتصابات و نظارت و ارزشیابی فعالیت خود ادامه داد. 
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همدان امسال پروژه مهر را زودتر از موعد تعیین شده آغاز خواهد کرد تا بتواند برنامه‌ریزی مناسب‌تری را انجام دهد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای دانش‌آموزان به منظور کسب علم و دانش افزود: پروژه مهر علاوه بر ایجاد فضای فیزیکی و کالبدی مناسب برای دانش‌آموزان، استفاده از مشارکت نهادها را برای تجهیز و تعمیر مدارس با هدف کسب توفیقات بیشتر در ارتباط با اعتلای آموزش و پرورش را در دستور کار خود دارد.
وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش است، گفت: آموزش و پرورش با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح‌های بنیادین وزارت آموزش و پرورش و بهره‌گیری از تمام ظرفیت خود در راستای ارتقای وضعیت مدارس و تربیت آینده‌سازان مؤمن و متعهد استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول