اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه صنعت سلامت در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نمایشگاه صنعت سلامت استان زنجان در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنعت سلامت در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد حمیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی، مواد شوینده، آرایشی و صنایع وابسته، دارویی و گیاهان دارویی در زنجان برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری نمایشگاه صنعت سلامت را از روز 23 تا 27 آبان ماه و مکان آن را نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان واقع در گاوازنگ اعلام کرد.
 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به تاسیس سازمان غذا و داور، ذیل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: بهبود استاندارد‌ اقلام داروی و بهداشتی و توسعه نهاده‌های مرتبط با سلامت جامعه با استفاده از تجربیات دیگر کشورها از اهم وظایف سازمان غذا و داوری کشور است.
وی برگزاری نمایشگاه برای معرفی اقلام مجوز دار به مردم را در راستای کمک به مدیریت خرید عنوان کرد و گفت: نمایشگاه صنعت سلامت اقدام به عرضه کالاهایی می‌کند که از ممیزی کارشناسان گذشته و تاییدیه سلامت را دارا است.
حمیدی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، شرکت همیاران میهن و نمایشگاه بین‌المللی کاسپین به صورت مشترک چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، مواد شوینده، آرایشی و صنایع وابسته، دارویی و گیاهان دارویی را در زنجان برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه صنعت سلامت به دنبال اهداف آموزشی است، از برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی در نمایشگاه خبر داد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: آموزش مردم درباره مواظبت از سلامت خودشان از اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت سلامت زنجان است.
حمیدی از عدم امکان ارائه آمار اقلام قاچاق در حوزه بهداشت و سلامت خبر داد و گفت: چون قاچاق یک تجارت زیر زمینی محسوب می‌شود، بنابراین ارائه آمار در این زمینه غیر ممکن است.
وی از راه‌اندازی آزمایشگاهی اتاق تمیز در دانشکده داروسازی زنجان خبر داد و افزود: بخش نیمه صنعتی این بخش با یاری خداوند تا یکسال آینده راه‌اندازی می‌شود.
رئیس دانشکده داروسازی زنجان همچنین به معرفی چند نانو دارو از طرف دانشکده داروسازی زنجان تا پایان سال جاری اشاره و تاکید کرد: معرفی این نانو داروها به نوعی یکی از بزرگترین اتفاقات در حوزه نانو دارو محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول