اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیبر همایش سامانه‌های بین‌المللی نوین دارویی خبر داد:

ارائه روش‌های نوین در تولیدات دارویی

خبرگزاری فارس: دبیر همایش بین‌المللی سامانه‌های نوین دارو رسانی ایران ارائه روش‌های نوین در تولیدات دارویی را از جمله ویژگی‌های پنجمین همایش بین‌المللی نوین دارویی عنوان کرد.

ارائه روش‌های نوین در تولیدات دارویی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید ابوالقاسم سجادی ظهر امروز در نشست خبری که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای کنونی توجه به دستاوردهای نوین در تولیدات دارویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا این همایش به منظور تحقق این هدف در اواسط  مهرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.
دبیر همایش بین‌المللی سامانه‌های نوین دارو رسانی ایران با اشاره به روش‌های نوینی که در عرصه داروسازی ارائه می‌شود، گفت: یکی از روش‌های انتقال دارو به بیمار انتقال آن به صورت پوستی است که در این روش دارو به صورت یک ساختار پلی میری در داخل پوست بیمار قرار می‌گیرد.
سجادی ادامه داد: در این روش و پس از قرار دادن دارو در داخل پوست بیمار محتوی داروی داخل ساختار پلیمری در مدت زمان‌های که برنامه‌ریزی شده است وارد بدن فرد بیمار می‌شود.
وی با اشاره به نقش سامانه‌های دارویی انتقالی گفت: یکی از مشکلات که در دوره درمان و استفاده از داروهای وجود دارد انتقال دارو به عضو مورد نظر است که در این راستا و با استفاده از این روش، از آسیب وارد شدن به سایر اعضای بدن جلوگیری می‌شود.
دبیر همایش بین‌المللی سامانه‌های نوین دارو رسانی ایران گفت: سامانه‌های نوین دارویی دوازدهم تا چهاردهم مهر ماه با حضور استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران ایران و کشورهای آمریکا، کانادا، هلند و انگلیس برگزار می‌شود.
سجادی در بیان اهداف این همایش اظهار داشت: این همایش با هدف ایجاد فضای مناسب برای تمام اساتید، محققان و دانشجویان فعال در زمینه‌های مرتبط با علوم دارویی به منظور مشارکت و تبادل دانسته‌ها، تجارب و ایده‌های پژوهشی به مدت سه روز در مشهد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از زمان فراخوان برگزاری این همایش تاکنون بیش از 320 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: در این راستا 230 مقاله در قالب پوستر و 50 مقاله در قالب سخنرانی در سه روز همایش ارائه می‌شود.
دبیر همایش بین‌المللی سامانه‌های نوین دارو رسانی ایران در ارتباط با تعداد مقالات ارائه شده خارجی برای این همایش اظهار داشت: از تعداد مقالات ارسال شده به همایش تعداد هشت مقاله از سایر کشورها به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر رونمایی از یک دارو جدید در این همایش گفت: تاکنون خبری در این راستا منتشر نشده است و اگر رونمایی از یک داروی خاص در نظر باشد در سه روز همایش این امر محقق می‌شود.
سجادی با اشاره به محورهای همایش اظهار داشت:در برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی سامانه‌‌های نوین دارویی 9 محور که شامل سامانه‌های انتقال واکسن، مهندسی بافت ،انتقال پروتئین و نانوفناوری‌های داوریی در نظر گرفته شده است.
دبیر همایش بین‌المللی سامانه‌های نوین دارویی سامانه‌های دارورسانی هدفمند، سامانه‌های ژن رسانی، سامانه‌های رهاسازی کنترل شده و نانو تکنولوژی در دارورسانی را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.
دبیر اجرایی پنجمین همایش بین‌المللی سامانه‌‌های نوین دارو رسانی ایران با اشاره به اینکه این همایش به صورت دو سالانه برگزار می‌شود، افزود: در زمان برگزاری این همایش شش سخنران برجسته خارجی نیز سخنرانی خواهند داشت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول