اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه سریع‌تر ساخته شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان به ساخت هر چه سریع‌تر پروژه‌های مسکن مهر کمک کنند.

پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه سریع‌تر ساخته شود
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط‌ عمومی استانداری، سید‌دادوش هاشمی امروز در یکصد و دهمین جلسه شورای مسکن استان که در آمفی تئاتر استانداری کرمانشاه برگزار شد، کوتاهی و کم‌کاری را در ساخت پروژه‌های مسکن مهر‌ غیرقابل پذیرش عنوان کرد و از برخورد با افرادی خبر داد که بخواهند به بهانه‌های واهی از آماده‌سازی و سرعت‌بخشی به کار صرف‌نظر کنند.
وی همچنین به خرید محصولاتی که برای ساخت پروژه‌های مسکن مهر لازم است از داخل استان و توسط پیمانکاران تاکید کرد و گفت: در عین حال عرضه‌کنندگان مصالح ساختمانی نیز باید دو موضوع کیفیت و قیمت مصالح توجه کنند تا شاهد ساخت و سازی مناسب و با کیفیت بالا باشیم.
وی همچنین خواستار همراهی بیشتر مسئولان شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات با پروژه‌های مسکن مهر شد و گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از ضروریات اجرای پروژه‌های مسکن مهر است و آنها باید در این خصوص تمهیدات لازم را فراهم کنند. 
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: اگر می‌خواهیم پروژه مسکن مهر استان به سرانجام برسد همه باید خود را نسبت به اجرای آن مسئول دانسته و با جدیت در اجرای آن تلاش کنند. 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هم اکنون مقداری عملیات ساخت و ساز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با کندی انجام می‌گیرد که مسکن انقلاب اسلامی باید ورودی جدی‌تر به این بحث داشته باشد و با شناسایی موانع و مشکلات درصدد رفع آنها برآید. 
هاشمی همچنین خواستار درج اخطاری کتبی در پرونده پیمانکار پروژه رضویه به علت کندی اجرای پروژه و غیبت در جلسه شورای مسکن استان شد.
در ادامه جلسه عملکرد طرح بهسازی مساکن روستایی در سال 89 استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و با اعلام سهمیه 7 هزار واحدی استان در این سال اعلام شد، تاکنون 6 هزار و 787 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون با 6 هزار و 227 موردآنها عقد قرارداد صورت گرفته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول