اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

همکاری دستگاه‌های اجرایی لازمه رفع مشکلات مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار با اشاره به ارزش مسکن مهر در تامین سرپناهی برای خانوارهای کم درآمد، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را مهم‌ترین راهکار رفع مشکلات این پروژه دانست.

همکاری دستگاه‌های اجرایی لازمه رفع مشکلات مسکن مهر است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خلیل جمشیدی ظهر امروز در جلسه مسکن مهر بیجار، بر رفع مشکل فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت: این طرح باید در اولویت اقدامات و برنامه‌های اجرایی این شهرستان قرار گیرد.
وی به اهمیت تکمیل و بهره‌برداری از مسکن مهر و واگذاری آن به شهروندان اشاره کرد و افزود: مسکن مهر یکی از طرح‌های بزرگ کشور است و تمام مسئولین باید در اجرای هرچه سریع‌تر آن مشارکت داشته باشند.
فرماندار بیجار در ادامه به وجود مشکل دفع فاضلاب برخی از فازهای مسکن مهر اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکل آب و فاضلاب این مناطق، اعتباری بالغ بر240 میلیون تومان اختصاص داده شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر در راستای رفع این مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.
جمشیدی همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را مهم‌ترین راهکار رفع مشکلات این پروژه دانست و افزود: اجرای پروژه با هماهنگی شرکت‌های آب، برق، گاز و غیره صورت گرفته و انتظار می‌رود تا با این مشارکت مشکلات این بخش هرچه سریع‌تر رفع شود.
به گفته فرماندار شهرستان بیجار، طرح پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌ها یک فرصت طلایی است که باید مدیران تعاونی‌های مسکن و متقاضیان مسکن مهر این فرصت را غنیمت شمرده و در کمترین زمان ممکن در رفع مشکلات احتمالی آن گام بردارند.
مسئول فنی و سازه‌ای پروژه مسکن مهر بیجار نیز در این جلسه گفت: احتمالا با توجه به مشکلات موجود احتمالا امسال هیچ پروژه مسکن مهر در این شهرستان به بهره‌برداری نمی‌رسد.
عبادی افزود: نبود زیرسازی و آسفالت و وجود حفاری‌ شبکه‌های آب و فاضلاب را از جمله عوامل تاخیر در روند بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان عنوان کرد.
مسئول اجرایی مسکن مهر بیجار نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه مسکن مهر یک پروژه اجرایی است، گفت: برای اجرای هر چه سریع‌تر و کیفی‌تر این پروژه باید همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.
به گفته رضایی، پروژه‌های مسکن مهر بیجار در مرحله نهایی قرار دارد و در صورت رفع برخی از مشکلات همچون فاضلاب و اسفالت در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها خواهیم بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول