اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

احمدزاده: ایجاد بازارچه صنایع دستی در طاق بستان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از ایجاد بازارچه صنایع دستی در طاق بستان استان کرمانشاه خبر داد.

احمدزاده: ایجاد بازارچه صنایع دستی در طاق بستان کرمانشاه
روح‌الله احمدزاده کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به مصوبات هیئت دولت در این استان اظهار داشت: پیگیری اجرای مصوبات سفر سوم هیئت وزیران به کرمانشاه در بخش گردشگری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.
وی افزود: این جلسه مصوبه خاصی در ارتباط با میراث فرهنگی و گردشگری برای استان کرمانشاه به دنبال نداشت اما با جدیت پیگیر اجرایی کردن مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهور در این بخش هستیم.
 رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه گفت: اجرای کاوش‌های باستان‌شناسی در تپه‌های ثبت ملی شده استان کرمانشاه، ایجاد بازارچه صنایع دستی در طاق بستان، احیا و مرمت بناها و آثار تاریخی در مجموعه ثبت جهانی شده بیستون و ایجاد کمپینگ گردشگری در گردنه مرصاد، از مصوبات مطرح شده در جلسه هیئت دولت بود که آن‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
احمدزاده کرمانی با اشاره به شناسنامه دار کردن اشیای عتیقه، گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن اشیای عتیقه در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح شده که در کلیات طرح موافقت اولیه وجود دارد اما این طرح دارای اشکالاتی است که با توجه به تعامل مناسب مجلس و دولت با یکدیگر در تلاشیم که به یک جمع بندی مناسب برسیم.
وی تصریح کرد: تلاشمان بر این است که تا قبل از برگزاری سفر چهارم هیئت دولت به استان، این مصوبات دور سوم تعیین تکلیف و اجرایی شوند.
 انتهای پیام/ز20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول