اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان شمالی مطرح کرد:

ایجاد نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی در شهرهای خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی در شهرهای این استان با مشارکت شهرداری‌ها ایجاد می‌شود.

ایجاد نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی در شهرهای خراسان شمالی
گل‌محمد الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه دفتر شهری استانداری خراسان شمالی در این زمینه طرحی را تهیه کرده است، اظهار کرد: ایجاد این فضاها با اولویت در اماکن قدیمی پیگیری می‌شود.
وی تصریح کرد: البته ایجاد نمایشگاه‌ها در این اماکن منوط به همکاری مالکان بوده تا نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی توسط شهرداری‌ها محقق شود.
الهی با اشاره به اینکه در دوره‌های زمانی مختلف به ویژه در ایام نوروز شهرداری‌ها در برپایی نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی سهیم هستند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز این نمایشگاه‌ها در سطح وسیع‌تری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در برخی از شهرهای استان زمین‌های مناسب شناسایی تا این نمایشگاه‌های صنایع دستی هرچه بهتر برپا شود، گفت: در صورت وجود شرایط، امکان احداث نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی نیز در این اماکن وجود دارد.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی مشارکت شهرداری‌های بجنورد و شیروان و سایر شهرداری‌ها در برپایی هفته فرهنگی اکو در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: یقیناً بخش عمده‌ای از زیباسازی شهر و آماده‌سازی بوستان ملی بش قارداش با مشارکت شهرداری‌ها رقم خورد.
وی اضافه کرد: شهرداری‌ها با بهره‌گیری از تمام ظرفیت شهر را به گونه‌ای مناسب برای سفرا و مهمانان اکو آماده کرده و این ظرفیت در شهرداری‌های استان وجود داشته تا در سال‌های آتی نیز میزبان دومین نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول