اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه اصفهان:

کلام ولایت به منظور تربیت نیرو‌های قرآنی زمین نماند

خبرگزاری فارس: معاون اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: کلام ولایت به منظور تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سطح کشور زمین نماند و تمام متولیان اجرایی باید در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

کلام ولایت به منظور تربیت نیرو‌های قرآنی زمین نماند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به منظور مطالبه رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اظهار داشت: انسجام ‌بخشی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد.
وی به دغدغه‌های موجود در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: اصفهان از ظرفیت‌های عظیم قرآنی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب در دیدار با جامعه قرآنی به تربیت نیرو‌های قرآنی و تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در سطح کشور به صورت ویژه تاکید کرده‌اند.
معاون اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام مردم و مسئولان باید رهرو راه ولایت باشند، تصریح کرد: خواسته‌ها و مطالبات رهبری باید مورد توجه تمام مردم و مسئولان قرار گیرد و مطالبه ایشان نیز در راستای تربیت نیرو‌های قرآنی باید پیگیری شود.
وی به وجود ظرفیت‌های بسیاری در اصفهان در راستای موضوعات قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: وجود مهد‌های قرآن، دارالقران و موسسات قرآنی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی گویای این موضوع مهم است و این ظرفیت در هیچ یک از استان‌ها وجود ندارد.
نقدعلی با اشاره به اینکه متولی اصلی برگزاری مسابقات قرآنی ادارات اوقاف و امور خیریه هستند، تاکید کرد: بستر‌ها و زمینه‌های رشد و گسترش موضوعات قرآنی در سطح جامعه و به ویژه میان جوانان باید فراهم شود و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نقش موثری دارد.
وی اضافه کرد: کلام ولایت به منظور تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سطح کشور زمین نماند و تمام متولیان اجرایی باید در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.
معاون اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به ضرورت برنامه‌ریزی در راستای تحقق این موضوع در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید بر روی موضوعات قرآنی سرمایه‌گذاری کنند و برنامه‌های قرآنی به عنوان طولانی‌ترین و ماندگار‌ترین مجامع محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به تاثیرات گسترش برنامه‌های قرآنی در سطح جامعه گفت: با رشد و گسترش قرآن میان جوانان بسیاری از انحرافات موجود در جامعه کاهش می‌یابد و فرهنگ قرآن باید در لایه‌های زیرین اجتماع نهادینه شود.
نقدعلی با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در سطح استان برگزار شده است و مرحله استانی آن نیز در ابتدای ماه آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول