اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم خبر داد:

افزایش 3 برابری تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی قم

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم از رشد 300 در‌صدی شرکت‌کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خبر داد.

افزایش 3 برابری تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: امسال با تدابیر اتخاذ شده از طرف ستاد برگزاری مسابقات و همچنین تعدد رشته‌های مختلف شاهد رشد سه برابری شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته هستیم‌.
وی تعداد شرکت‌کنندگان را در گروه‌های خواهران و برادارن و مقاطع سنی بزرگسالان و نوجوانان در مجموع هزار و 800 نفر ذکر کرد و گفت: این رقم نسبت به تعداد سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه قم شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات را در گروه خواهران هزار و 200 نفر و در گروه برادران 600 نفر اعلام کرد.
وی در ادامه گفت: بیشترین تعداد شرکت‌کننده در گروه بزرگسالان در رشته مفاهیم و سپس ترتیل‌خوانی و در گروه نوجوانان حفظ یک جزء قرآن کریم  بوده است‌.
آسوده بابیان اینکه شرط ورود به مرحله استانی کسب حد نصاب امتیاز آزمون ورودی مفاهیم است، زمان برگزاری آزمون کتبی متمرکز تمام رشته‌ها را 20 آبان اعلام کرد.
وی خاطر‌نشان کرد: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با برگزاری مراسم افتتاحیه در روز 25 آبان به مدت یک هفته در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول