اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س):

2000 نفر از برنامه‌های قرآنی کریمه اهل بیت بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) از بهره‌مندی 2 هزار نفر از برنامه‌های قرآنی این مرکز در ایام تابستان خبر داد.

2000 نفر از برنامه‌های قرآنی کریمه اهل بیت بهره‌مند شدند
حجت‌الاسلام مصطفی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: این مرکز فعالیت‌ها و برنامه‌هایی در زمینه قرآن و حدیث برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان ارائه می‌دهد.
وی به فعالیت‌های انجام شده همزمان با آغاز سال تحصیلی در مرکز قرآن و حدیث کریمه اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی مهد قرآنی کریمه در مقطع پیش‌دبستانی یکی از فعالیت‌های سال تحصیلی جدید مرکز قرآن و حدیث است.
مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: امیدواریم توفیق پیدا کنیم تا این مهد را در مناطق مختلف شهر و نقاط دیگر کشور توسعه و گسترش دهیم.
وی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرا شده مرکز در تابستان سال جاری گفت: 2 هزار نفر قرآن‌آموز در ایام تابستان از دوره‌های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه استفاده کردند.
حسینی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها اکنون در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در قالب رشته‌هایی مانند روخوانی، تجوید، تفسیر، ترجمه، تفسیر روانخوانی، صوت و لحن برگزار می‌شود.
وی برگزاری محافل قرآنی، نمایشگاه کریمه و جنگ‌های قرآنی در بوستان نجمه را از دیگر برنامه‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در ایام تابستان ذکر کرد.
مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: جلسه عمومی تفسیر هر روز ساعت هشت در محضر استاد فقیهی و جلسه نهج‌البلاغه از ساعت 9 تا 10 با حضور حجت‌الاسلام محمدی برگزار می‌شود که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این جلسات شرکت کنند.
وی عنوان کرد: تصحیح قرائت‌های نماز، برگزاری کارگاه نقاشی و جنگ کبوتران ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های مرکز قرآن و حدیث است.
حسینی از تدوین محتوای اطلاعاتی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: امیدواریم از سوی این حوزه در آینده آثار مکتوب و نرم‌افزارهایی در زمینه منابع مورد نیاز قرآن و حدیث تولید شود.
وی با اشاره به خلأ موجود در زمینه موضوعات قرآنی و تربیتی مطابق با نیاز کودکان و نوجوانان گفت: تولید محتوا به منظور ارائه تولیدات محتوایی جالب در زمینه مباحث دینی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول