اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

برای ترویج مسئله نماز باید بهترین تبلیغات انجام شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: برای ترویج مسئله نماز و نمازخوانی به‌ویژه برای قشر جوان امروز باید در باب نمازخوانی به بهترین نحو تبلیغات و تشویقات لازم انجام شود.

برای ترویج مسئله نماز باید بهترین تبلیغات انجام شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز که در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: برای ترویج مسئله نماز و نماز خوانی به‌ویژه برای قشر جوان امروز که در مقابل تهاجم فرهنگی سردرگم شده اند باید در باب نمازخوانی به بهترین نحو تبلیغات و تشویقات لازم انجام شود و این کار همت تمام مسئولان ادارات و نهادها را می‌طلبد.
وی افزود: مساجد باید گیرایی خاصی داشته باشد تا جوان امروز خود به خود به سمت مساجد ترغیب شود.
صفایی ادامه داد: روحانیون و خادمین مساجد باید رابطه عاطفی، مذهبی خوبی با جوانان داشته تا زمینه های حضور جوانان در مسجد افزایش یابد.
وی تصریح کرد: در بحث سخنرانی‌ها که در گناباد به صورت همایشی یا خصوصی برگزار می‌شود باید از قبل سخنران انتخاب شده و شناسایی و مورد تایید دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.
صفایی گفت: ظرف هفته آینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خود را به ستاد اقامه نماز شهرستان اختصاص دهد.
صفایی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه بحث اختصاص و آماده‌سازی زمینی برای ساخت مسجد در مسکن مهر شهرک‌های جدید را پیگیری و نتیجه را گزارش نمایند.
وی ادامه داد: خادمین مساجد با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و امور مساجد گزینش شده سپس بکارگرفته شوند.
وی گفت: شهرداری گناباد مکانی برای نماز در پارک شیرین در نظر گرفته و اقدامات اولیه را انجام دهند.
وی افزود: شهرداری بیدخت نسبت به تکمیل نمازخانه پارک امت بیدخت اقدام نماید.
صفایی گفت: سه اداره اوقاف و امور خیریه، اداره دارایی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چون در مجاورت یکدیگر هستند نماز جماعت را به صورت هفتگی در یکی از این سه اداره برگزار کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول