اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز سمنان:

وظیفه رابطان نماز تنها محدود به کارکنان نیست

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان، وظیفه رابطان اقامه نماز دستگاه‏های اجرایی این استان را تنها محدود به کارکنان ندانست.

وظیفه رابطان نماز تنها محدود به کارکنان نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محسن فاطمی‏نیا پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان که با حضور مشاور استاندار سمنان، مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان، مدیرعامل شـرکت برق منطقه‏ای سمنان و تعدادی از رابطان اقامه نماز دستگاه‏های اجرایی استان به میزبانی شـرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد، با اشاره به اثرات مادی و معنوی نماز اظهار داشت: نماز عامل نجات از تاریکی‏ها و گرداب بلاهاست.
وی نماز را بهترین راه شکرگزاری از نعمات الهی دانست و افزود: تاکید و سفارش ائمه معصومین (ع) به اقامه نماز، نشان از اهمیت این فریضه الهی دارد.
فاطمی‏نیا وظیفه رابطان اقامه نماز دستگاه‏های اجرایی را تنها محدود به کارکنان ندانست و گفت: برنامه‏ریزی و فرهنگ‏سازی پیرامون نماز باید به درون خانه‏های کارکنان ادارات و سازمان‏ها نیز توسعه یافته و خانواده آنان هم از فعالیت‏های فرهنگی ادارات برخوردار گردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری، مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به هدف اصلی خداوند از ارسال پیامبران، اظهار داشت: در آیات زیادی در قرآن، خداوند متعال هدف از خلقت و ارسال رسل را عبادت و بندگی بیان فرموده است.
قنبری تنها راه سعادت و رستگاری انسان را طاعت و عبادت خداوند دانست و افزود: انبیای الهی که برای رستگاری انسان از جانب خداوند برانگیخته شده‏اند، نخستین سفارششان به مردم، عبادت و بندگی خداوند بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، همچنین در این جلسه حسن مسلمی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان با اظهار خرسندی از فعالیت‏های فرهنگی این شرکت گفت: اقدامات فرهنگی در این شرکت مورد حمایت و توجه مدیران و کارکنان قرار گرفته است.
مسلمی جایگاه مناسب صنعت برق در استان سمنان را به خاطر حضور فعال ایثارگران و بسیجیان در این شرکت دانست و گفت: اشاعه فرهنگ نماز موجب ارتقای کیفی عملکرد کارکنان می‏شود.
‏وی نماز جماعت را عملی عبادی و اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: فریضه نماز جماعت در کنار معنویت خود باید دارای آراستگی و زیبایی ظاهری از جهت فضا و مکان باشد.
در ادامه این جلسه، فعالیت‏های مربوط به برنامه‏های ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال 1390 در دستگاه‏های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول