اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

ولایت‌مداری از شرایط اصلی قبولی نماز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: ولایت‌مداری از شرایط اصلی قبولی نماز است چراکه اگر مسلمین ولایت‌مدار باشند از بسیاری از انحرافات مصون می‌مانند.

ولایت‌مداری از شرایط اصلی قبولی نماز است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز که در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: یاد خدا یکی از محورهای اساسی نماز است چرا که وقتی انسان به یا خدا باشد یقینا روح و جسمش به یاد خداست.
وی افزود: یکی از شرایط نماز غصبی نبودن مکان و لباس نمازگزاران است و وقتی انسانی به نماز خواندن مقید باشد قطعا دنبال حرام و غصبیات نرفته و به این طریق جلوی خیلی از مفاسد گرفته می‌شود و به کسی اجحاف نمی‌شود.
صادقی تصریح کرد: از دیگر شرایط قبولی نماز نبود کینه توزی و دشمنی با دیگران است که همین امر سبب می‌شود مسلمین دنبال کینه توزی نبوده و در نتیجه جامعه‌ای پر از صلح و صفا خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری شرط دیگر قبولی نماز است که در اثر این امر نیز وقتی مسلمین ولایت‌مدار باشند در مسیر ولایت حرکت کرده و از بسیاری از انحرافات مصون می‌مانند.
صادقی گفت: باید به مسئله نماز و نمازخوانی توجه ویژه‌ای شده و در این راستا همه دستگاه‌های دولتی نیز دخیل باشند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول