اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌پذیرد؛

برگزاری مسابقه سراسری مفاهیم قرآن در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: همزمان با سراسر کشور در همدان مسابقه سراسری مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه سراسری مفاهیم قرآن در همدان
محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری مفاهیم قرآن کریم اظهار کرد: این مسابقه در راستای ترویج مفاهیم قرآنی در رشته‌ تخصصی مفاهیم قرآن همزمان با سراسر کشور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در مسابقه سراسری مفاهیم قرآن کریم پایان ماه جاری است، افزود: منبع این مسابقه از جلد نخست کتاب"تفسیر همراه" است و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه کتاب تفسیر همراه، شامل تفسیر کوتاه آیات قرآن کریم است، عنوان کرد: این کتاب ویژه شرکت‌کنندگان رشته تخصصی مفاهیم سی ‌و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه است.
وی با بیان اینکه کتاب تفسیر همراه شامل 150 درس است، تصریح کرد: در مرحله شهرستانی این مسابقه 50 درس نخست، در مرحله استانی 50 درس دوم و در مرحله کشوری نیز 50 درس سوم این کتاب به صورت تستی برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
صالحی با بیان اینکه در هر مرحله از سری مسابقات سراسری مفاهیم قرآن کریم 30 سؤال تستی ارائه می‌شود، گفت: آزمون مرحله شهرستانی این سری مسابقات به صورت همزمان با سراسر کشور در تاریخ چهارم آذر ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات سراسری مفاهیم قرآن کریم در بیست ‌و پنجم آذرماه و مرحله کشوری نیز بیست ‌و دوم دی‌ ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در همدان نیز برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه سراسری مفاهیم قرآن کریم می‌توانند برای دریافت کتاب تفسیر همراه به ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها مراجعه کرده و یا با شماره 8213226 تماس حاصل کنند.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به هدف سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم کتاب تفسیر همراه برای شرکت‌کنندگان به صورت رایگان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/آ3
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول