اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور در مجلس:

بخش فرهنگی در اوقاف به‌شکل ویژه‌ای دیده شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش فرهنگی بخش مهمی است که باید در اوقاف شهرستان‌ها به‌شکل ویژه‌ای دیده شود.

بخش فرهنگی در اوقاف به‌شکل ویژه‌ای دیده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح بازسازی بقعه متبرکه امام‌زاده حسن (ع) شهرستان فیروزه، اظهار داشت: یکی از کارهایی که دشمن به‌شدت به دنبال آن است، جنگ نرم است.
وی افزود: اوقاف در اداره دانشکده‌های علوم قرآنی و تربیت مربیان قرآنی، بخش احیا رقبات وقفی، بازسازی و مرمت اماکن متبرکه و مقدس کارهای خوبی انجام داده است.
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه که اجرای نیات پاک واقفان را دنبال می‌کند در ماموریت خود موفق بوده است.
سبحانی‌نیا از عموم مردم دعوت کرد ضمن حضور در برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه در امور توسعه عمرانی آنها مشارکت داشته باشند.
در ابتدای مراسم سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور، گفت: از آنجایی که سالانه مسافران و زائران زیادی به استان ولایت‌مدار خراسان رضوی سفر می‌کنند باید فضای امامزادگان را برای پذیرایی از زائران و مسافران آماده کنیم.
حجت‌الاسلام محمد ذاکری گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تبدیل بقای متبرکه به قطب‌های فرهنگی بایستی این اماکن طوری آماده‌سازی شوند تا با بهره‌برداری و ساخت و ساز مناسب بتوان در این اماکن، کار فرهنگی کرد.
وی در ادامه نقش مسئولان و مردم و هیئت امنا را در ساخت و ساز این اماکن مقدس مهم دانست و تاکید کرد: باید همه دست در دست هم دهیم و با تلاش مضاعف در عمران و آبادانی این اماکن گام برداریم تا به اجر دنیوی و اخروی برسیم.
در این مراسم، حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، فرماندار و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا شهرستان فیروزه در محل امام‌زاده حسن (ع) حضور داشتند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول