اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز امداد رسانی به زلزله‌زدگان ترکیه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه همه نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی در حالت آماده‌باش هستند، گفت: امدادرسانی به زلزله‌دگان ترکیه آغاز شده است.

آغاز امداد رسانی به زلزله‌زدگان ترکیه
یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به زلزله روز گذشته در ترکیه، اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته کانون زلزله در ترکیه و در 17 کیلومتری شهر وان بود که به علت حاد بودن اوضاع و وسعت حادثه کاروان تیم‌های امدادی به همراه پرسنل، امدادگران و تجهیزات موردنیاز اولیه در منطقه مرزی خوی جهت اعزام به ترکیه حضور یافتند.
وی با بیان اینکه این زلزله در شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی احساس شده است، افزود: بر اساس گزارش‌های واصله مبنی بر وقوع زمین لرزه در شهرهای ماکو،خوی و چالدران، همه نیروهای شعب تابعه و ستاد به دستور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، به حالت آماده باش در آمدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در پی اعلام وقوع زلزله 7.3 ریشتری در شهر وان ترکیه جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در حال آماده باش کامل جهت کمک به زلزله زدگان قرار گرفت.
وی در ادامه عموم هموطنان را برای ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی دعوت کرد و گفت: شرکت در این قبیل امور به عنوان باقیات صالحات محسوب می‌شود از این رو مردم هدایای خود را ارسال کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول