اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرم‌آباد؛

گردهمایی اعضای کمیسیون عمران شوراهای لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین گردهمایی اعضای کمیسیون عمران، طرح‌ریزی و زیست محیطی شورای اسلامی شهرهای استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

گردهمایی اعضای کمیسیون عمران شوراهای لرستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از شهرداری خرم‌آباد، در این گردهمایی یک روزه که در هتل شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، موضوعات مرتبط با فعالیت این کمیسیون در حوزه مدیریت واحد شهری، بیمه کارگران ساختمانی و طرح‌های زیرساختی و توسعه عمران شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص برگزاری این گردهمایی گفت: این گردهمایی با هدف بررسی راهکارهای اجرایی حوزه عمران شهری و همچنین نقاط ضعف و قوت این بخش در استان تشکیل شده است.
مراد کرمی افزود: افزایش بهره‌‌وری در حوزه مدیریت شهری و به‌کارگیری روش‌های علمی و کارشناسی از راهکارهای موفقیت در بحث عمران شهری است.
وی اظهار داشت: وجود هماهنگی در مدیریت شهری و متمرکز شدن تصمیم‌گیری‌ها موجب بروز یک مدیریت واحد و منسجم در عرصه مدیریت شهری و همچنین تحولات چشم‌گیر در حوزه خدمت رسانی به شهروندان می‌شود.
کرمی گفت: درحال حاضر به دلیل نبود مدیریت واحد در حوزه فعالیت‌های عمران شهری خسارت‌های زیادی به شهرداری، شهر و شهروندان وارد می‌شود که دراین زمینه می‌توان به انجام حفاری برخی ادارات در سطح شهرها برای اجرای کارهای عمرانی بدون هماهنگی با شهرداری اشاره کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول