اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

راه‌اندازی مرکز خبر رسانی شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی/ عدم همکاری فرمانداران با شوراها

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز خبر رسانی شورای اسلامی استان با هدف انتقال صحیح و سریع اخبار شوراها راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مرکز خبر رسانی شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی/ عدم همکاری فرمانداران با شوراها
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین منافی ظهر امروز در بیست و هشتمین اجلاس عمومی شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت گسترش تعامل شوراهای اسلامی با مسئولان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه عمل سیستم وار در زمینه فعالیت‌های شورا در دوره کنونی فعالیت شورا رخ داده است، اظهار داشت: انتقال این سیستم فعالیتی به دوره‌های آتی ضرورتی است که انتقال کامل آن ممکن نیست.
منافی افزود: در حال حاضر بستر مناسبی در زمینه ارتباطات میان شورا و مسئولان مختلف فراهم شده و زمینه ارتباطی خوبی وجود دارد.
وی ادامه داد: مرکز خبر رسانی مستقل در شورای استان راه‌اندازی می‌شود تا اخبار مربوط به فعالیت‌های شورا در 19 شهر استان از طریق این سایت منتقل شود.
منافی با اشاره به ضرورت ارتباط با مسئولان تصریح کرد: در زمینه تعامل‌افزایی با مسئولان از آنان برای حضور در جلسات شوراهای اسلامی دعوت می‌شود.
رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به آیین‌نامه تشکیلاتی کارکنان دبیرخانه شوراهای اسلامی گفت: در این دبیرخانه پنج نفر نیرو مورد نیاز بوده و نمودار سازمانی ماده چهار این آیین نامه نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
عدم همکاری فرمانداران با شوراها
رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای اسلامی استان مقرر شده تا مسئولان شورای اسلامی شهرها و شهرداران در جلسات شورا حضور داشته و به بیان مشکلات بپردازند.
منافی با انتقاد از عدم همکاری برخی فرمانداران در زمینه فراهم کردن امکانات اداری شوراها در شهرها گفت: تکلیف قانونی در این راستا بر عهده فرمانداران  و بخشداران وجود دارد و در این زمینه عدم همکاری برخی مسئولان به استانداری منعکس شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول