اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل انجام شد؛

افتتاح ساختمان شوراهای حل اختلاف شهرستان مرزی بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: همزمان با مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضایی بیله‌سوار و پارس‌آباد و با حضور رئیس کل دادگستری استان ساختمان شوراهای حل اختلاف بیله‌سوار افتتاح شد.

افتتاح ساختمان شوراهای حل اختلاف شهرستان مرزی بیله‌سوار
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، در مراسم جداگانه تودیع و معارفه روسا و دادستان‌ها که در شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد برگزار شد، غلامعلی رضایی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل طی سخنانی با تشریح جایگاه انسان در مکتب حیات بخش اسلام و مقایسه آن با مکاتب مختلف، احکام اسلام را مایه سعادت در دنیا و آخرت دانست.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر، تذکر، مراقبت و خودسازی از جمله دستورات الهی است که تضمین‌کننده سعادت فردی و اجتماعی است.
رئیس کل دادگستری استان با اظهار اینکه مقدم بودن پیشگیری بر درمان یک اصل مهم بدیهی و غیر‌قابل انکار است، ادامه داد: پیش‌بینی از پیشگیری نیز مقدم‌تر و ضروری‌تر است و می‌تواند از بروز بسیاری اختلافات، جرایم و مشکلات در خانواده و جامعه پیشگیری کرده و هزینه‌ها را کاهش دهد.
رضایی با اعلام و تشریح سیاست‌های دستگاه قضایی در بحث پیشگیری از وقوع جرایم، آحاد جامعه را به حساسیت و دلسوزی در مقابل رویدادهای اجتماعی دعوت کرد. 
معرفی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضایی بیله‌سوار و پارس‌آباد و افتتاح ساختمان مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف شهرستان مرزی بیله‌سوار از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان در این سفر بود.
مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف بیله‌سوار با زیر بنای 370 مترمربع و در زمینی به متراژ 700 مترمربع با اعتباری نزدیک به 100 میلیون تومان ساخته شده بود که به بهره برداری رسید. 
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول