اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

نمایندگان ویژه رئیس جمهور به شهرستان‌ها رفتند

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت نمایندگان ویژه رئیس جمهور به شهرستان‌های خراسان جنوبی سفر کردند.

نمایندگان ویژه رئیس جمهور به شهرستان‌ها رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، 8 نفر از اعضای دولت با سفر به شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی هیئت دولت، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری می‌کنند.
مصطفی محمدنجار وزیر کشور، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ترتیب در شهرستان‌های سرایان، سربیشه و نهبندان حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.
مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در شهرستان قائنات، ‌صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی نیز در شهرستان بشرویه حضور خواهند یافت و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار می‌گیرند و در جلسه شورای اداری این شهرها شرکت خواهند کرد.
علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و احمدزاده کرمانی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دیگر اعضای کابینه دولت هستند که به شهرستان‌های بیرجند، درمیان و فردوس سفر خواهند کرد.
صبح امروز محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفرهای استانی برای چهارمین بار به خراسان جنوبی سفر کرد تا همراه با کابینه خود مشکلات استان را بررسی کند.
در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور حتی از روستاهای دور افتاده بیرجند هم حضور دارند و امروز از میدان فرودگاه تا استادیوم آزادی پیاده‌روها مملو از جمعیت شده است.
خیابان‌ها، میادین و چهارراه‌های شهر بیرجند مزین به تصاویر و پلاکاردهایی برای خوشامدگویی به رئیس جمهور شده است.
هوای امروز خراسان جنوبی آفتابی و آب و هوا بهاری است و همه چیز برای استقبال پرشور مردمی و ورود رئیس جمهور به خطه مرزی خراسان جنوبی مهیا است‌.
استقبال کنندگان، پلاکاردها و شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور و خوشامدگویی به وی با خود دارند.
مسیر حرکت خودرو حامل رئیس جمهور از فرودگاه بیرجند تا استادیوم آزادی این شهر به محل حضور و تجمع تعداد قابل توجهی از زن و مرد،‌ دختر و پسر و پیر و جوان تبدیل شده که به عشق دیدن رئیس جمهور خود آمده‌اند.
هم اینک خودرو حامل رئیس جمهوری در میان انبوهی از استقبال‌کنندگان بعد از یک ساعت در میدان امام به کندی به سمت استادیوم آزادی در حرکت است.بخشی از بازار بیرجند به دلیل استقبال از رئیس‌جمهور تعطیل است. مردم در مسیر استقبال از رئیس جمهور از عدم اطلاع‌رسانی درست در مورد نامه‌ها انتقاد داشتند.
یکی از بانوان بیرجندی به خبرنگار فارس گفت: چرا نامه‌های سه سفر قبلی که دادیم جواب ندادند.
زهرا میری تصریح کرد: امروز آمده‌ایم تا نامه‌ها را به مسئولان مرتبط با رئیس جمهور بدهیم تا شاید بهتر رسیدگی شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول