اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اهالی خوسف در نامه‌‌ای به رئیس جمهور؛

دیو محرومیت تنها با ارتقاء به شهرستان از خوسف می‌رود

خبرگزاری فارس: اهالی شهر خوسف در نامه‌‌ای به رئیس جمهور خواستار ارتقاء این شهر به شهرستان شدند و اعلام کردند: دیو محرومیت تنها با ارتقاء به شهرستان از خوسف می‌رود.

دیو محرومیت تنها با ارتقاء به شهرستان از خوسف می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نامه مردم خوسف به رئیس جمهور آمده است: چنانکه مستحضرید الطاف دولت کریمه در بعد تقسیمات کشوری چندی است شامل استان خراسان جنوبی شده و هر از چند‌گاه شاهد بخش و شهرستان نوظهوری در منطقه هستیم.
این اقدام میمون و مبارک سبب شده است که دیو محرومیت اند ک اندک از بیابان‌های لم‌یزرع حاشیه کویربار سفر بربندد ولی مع‌الاسف بخش کهن خوسف با سابقه‌ای درخشان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی کماکان از نگاه عنایت مسئولان دور مانده و این در حالی است که کمتر منطقه‌ای را می‌توان در جامعیت بسیاری از شاخص‌ها همتراز آن آورد.
در ادامه این نامه آمده است: استقلال سیاسی ولایت خوسف حتی سال‌ها پس از به قدرت رسیدن آل خزیمه در بیرجند پا برجا می‌ماند ولی خوسف تنها نظاره‌گر ارتقاء مناطق همجوار خود است.
در بخش پایانی این نامه نیز مردمان دیار گل‌های نرگس از رئیس جمهور خواسته‌اند با توجه به اینکه طرح ارتقاء بخش خوسف تمام مراحل قانونی را گذرانده و پس از تأیید کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در نوبت طرح و تصویب هیئت دولت است با عنایت به استحقاق منطقه در این مرحله حساس حس نیت و حمایت خاص دولتمردان شامل بخش وسیع خوسف شده و شام عقب‌ماندگی این دیار مستعد و مستحق عنایت را با سپیده برخورداری و ارتقاء به شهرستان به پایانی روشن رهنمون کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول