اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس:

عقبه طراحان سؤال از رئیس‌جمهور، نزدیکان به فتنه‌ هستند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور تنها به واسطه مشکلات شخصی مطهری با احمدی‌نژاد است، گفت: عقبه طرح سؤال از رئیس‌جمهور برخی ساکتین و نزدیکان به فتنه‌ هستند.

عقبه طراحان سؤال از رئیس‌جمهور، نزدیکان به فتنه‌ هستند
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که طرح سؤال از رئیس‌جمهور مبنای عقلی و منطقی ندارد اظهار داشت: معتقدیم طرح سؤال از رئیس‌جمهور تنها به واسطه مشکلات شخصی مطهری با احمدی‌نژاد است و در صورت تحقق هیچ نتیجه مثبت و ارزنده‌ای برای مردم و رفع مشکلات آن‌ها ندارد.
بزرگواری با بیان این‌که سؤال از رئیس‌جمهور از وظایف نمایندگی و حق یک نماینده است، تصریح کرد: هنگامی استفاده از این‌گونه ابزارهای نظارتی کارآمد و اثربخش است که مجری آن برای اصلاح امور قدم بردارد نه اینکه بخواهد با طرف مقابل تصفیه حساب شخصی کند.
عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس با بیان این‌که طرح سؤال از رئیس‌جمهور بی‌مبنا و خالی از ادله متقن است، گفت: عقبه طرح سؤال از رئیس‌جمهور برخی ساکتین و نزدیکان به فتنه‌ هستند.

*سؤال از رئیس‌جمهور در چارچوب گفتمان اصولگرایی نیست

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با تاکید دوباره بر این نکته که سؤال مطهری از رئیس‌جمهور در چارچوب گفتمان اصولگرایی نیست، خاطرنشان کرد: مشخص است که امضاکنندگان این طرح چه کسانی هستند که با دیدن نام آنها می‌توان به نیتشان بیشتر پی برد.
بزرگواری با ذکر این نکته که هیئت رئیسه مجلس نباید استعفای مطهری را می‌پذیرفت، خاطرنشان کرد: اگر مطهری واقعا به دنبال خروج از مجلس بود نیازی به طرح استعفا نداشت چرا که می‌توانست بدون هیاهو دیگر در جلسات شرکت نمی‌کرد.

*حمایت دوم خردادی‌ها از پذیرش طرح استعفا تامل‌برانگیز است

وی با تعجب‌ برانگیز خواندن دفاع کواکبیان و قنبری نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در حمایت از به جریان افتادن استعفای مطهری بیان کرد: وقتی می‌بینیم در مجلس خود مطهری سکوت می‌کند و این عده کاسه از آش داغ‌تر شده و مطالبه این موضوع را پیگیری می‌کنند به عمق قضایا بیشتر پی می‌بریم.
بزرگواری به طرح استیضاح دو تن از وزیران کابینه در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: به شخصه معتقدم کارنامه وزیر اقتصاد در طول تصدی دوره وزارت مثبت بوده است.

*وزیر اقتصاد کارنامه موفقی دارد

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: در موضوع طرح هدفمندسازی یارانه‌ها وزیر اقتصاد کارنامه خوبی از خود بر جا گذاشت و در رابطه با موضوع اختلاس نیز بانک‌ها موجب بروز چنین مشکلاتی شدند که ربط زیادی به این وزارتخانه و وزیر اقتصاد ندارد.
بزرگواری با بیان این‌که طرح استیضاح وزیر نیرو را امضا کرده‌ام، گفت: در روز رای‌گیری برای بقای نامجو از کسانی بودم که برای ماندن وی تلاش کردم.
 
*مشکلات وزیر نیرو به معاونانش برمی‌گردد

وی گفت: اکنون در این برهه به این نتیجه رسیده‌ایم که برخی معاونین وزیر نیرو از جمله ثمره هاشمی و عطارزاده توجهی به نظرات نمایندگان مجلس ندارند.
این نماینده امضا کننده طرح استیضاح وزیر نیرو افزود: ثمره هاشمی در قبال برخی عزل و نصب‌ها در این وزارتخانه پاسخگو نیست و عطارزاده نیز در موضوع ساخت سدها و تامین منابع آبی ضعیف عمل می‌کند.
بزرگواری خاطرنشان کرد: برخی از این معاونین نسبت به تامین اعتبارات و بودجه‌ها و تعیین سهمیه‌ها و همچنین در موضوعات فنی بخش‌های مربوطه و توجه به موضوع خشکسالی کم‌کاری کرده و ضعف‌هایی دارند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول