اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه ثارالله:

پیروزی بر فتنه‌گران ثمره اطاعت آگاهانه از رهبری است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه ثارالله گفت:‌ پیروزی بر فتنه‌گران در توطئه‌های بعد از انتخابات ثمره بصیرت و اطاعت آگاهانه از رهبری است.

پیروزی بر فتنه‌گران ثمره اطاعت آگاهانه از رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد ربانی بعد از ظهر امروز در آیین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج کربلای اظهار داشت: بعد از اینکه دشمن نتوانست از طریق حمله و تهاجم نظامی بر ایران اسلامی فائق آید دست به شبیخون فرهنگی زد و به دنبال آن با جنگ نرم و براندازی نرم وارد میدان شد.
فرمانده قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی و پایان دادن به غائله توطئه‌های بعد از انتخابات ثمره و بیانگر بصیرت و اطاعت آگاهانه از رهبری بود.
وی افزود: جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های گسترده دشمن، در حالی به ایران تحمیل شد که کشور نوپای ما با شرایط خاصی که در همه بخش‌ها بویژه بخش نظامی و تغییراتی که در ساختار ارتش ایجاد شده بود هنوز آمادگی چنین دفاعی را نداشت.
ربانی گفت: تهدیدات نرم و فرهنگی تنها چیزی است که ایران را تهدید می‌کند که اگر همین بصیرت و ولایت‌مداری آگاهانه را در جامعه حفظ کنیم در مقابل هر تهاجمی خواهیم ایستاد.
ربانی تصریح کرد: پیروزی بر توطئه‌های بعد از انتخابات ثمره بصیرت و اطاعت آگاهانه از رهبری است.
وی خاطر نشان کرد: صدام به عنوان متهاجم از سوی استکبار برگزیده شد و با تمام تجهیزات و امکانات و حمایت همه جانبه کشورهای استعمارگر حمله گسترده‌ای را در طول مرزهای ایران با عراق آغاز کرد.
فرمانده قرارگاه ثارالله اذعان داشت: صدام و حامیان او براساس برآورد غلطی که بر اساس امکانات و ادوات توان نظامی دو کشور را مقایسه کرده بودند به امید پیروزی قطعی و با هدف تجزیه ایران در زمانی بسیار کوتاه وارد این عرصه نبرد شدند اما آنها برآورد توان و ایمان واقعی دفاع مردمی و رهبری‌های امام (ره) را نکرده بودند.
وی خاطرنشان کرد: ایران با ارتشی سازمان نیافته و امکاناتی بسیار ابتدایی در مقابل دشمن و عراق ایستاد و دشمن را به عقب برگرداند؛‌ دشمن از این جنگ به هدفش که تجزیه ایران و جدا کردن برخی از استان‌های مرزی ما بود دست نیافت و حتی یک وجب از خاک ما را نتوانستند از کشور جدا کنند.
بعد از ظهر امروز یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج کربلای برازجان با حضور فرمانده قرارگاه ثارالله بوشهر ،فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهر برازجان برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول