اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع):

فرزندان امام و رهبری فتنه‌های فتنه‌گران را شناخته‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کسانی که برای حضور در انتخابات شرط می‌گذارند، بدانند فرزندان امام و رهبری فتنه‌های فتنه‌گران هفتاد رنگ را شناخته و تا پای جان از حیثیت انقلاب و رهبری دفاع می‌کنند.

فرزندان امام و رهبری فتنه‌های فتنه‌گران را شناخته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر کاکی با اشاره به نقشه فتنه‌گران برای تاثیر بر روند انتخابات پیش روی مجلس، اظهار داشت: برخی می‌گویند ما برای بازگشت به نظام و حضور در انتخابات شرط داریم در حالی که باید به اینان گفت شما با چه کسی شرط دارید؟ با خون شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شرط دارید؟ و یا با ولایت فقیه که حضرت امام (ره) فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد» شرط دارید.
وی گفت: آنهایی که برای حضور در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل دستاورد خون‌های هزاران شهید است، شرط می‌گذارند باید بدانند فرزندان روح الله و امام خامنه‌ای امروز هوشیارتر از هر روز، فتنه‌های فتنه‌گران هفتاد رنگ را شناخته و تا پای جان از نظام و حیثیت انقلاب و رهبر فرزانه دفاع می‌کنند.
رضایی ولایت‌مداری، روحیه انقلابی، قانون‌مداری، اعتقاد به آرمان‌های حضرت امام و شهدا و داشتن بصیرت را از شرایط یک نماینده خوب توصیف کرد و افزود: آنهایی که جرات اظهار نظر علیه جریان فتنه و انحراف را ندارند چگونه می‌خواهند در درون مجلس از تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی با شجاعت دفاع کنند.
وی بیان داشت: امروز بیداری اسلامی سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا را در برگرفته و روح استکبار ستیزی، اسلام خواهی، استقلال طلبی و اعتلای هویت دینی و ملی از حرکت‌ها و شعارهای مردم چنان هویداست که سران استکبار و رژیم صهیونیستی احساس می‌کنند در بدترین شرایط قابل پیش‌بینی گرفتار شده‌اند.
وی تصریح کرد: سرنگونی برخی وابستگان به غرب در این کشورها و متزلزل شدن برخی دیگر چنان معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را تحت تاثیر خود قرار داده است که آمریکا و حامیان غربی و عربی آن دست به دامان برخی کشورها شده‌اند تا با حضور فعال‌تر در صحنه این معادلات، از نفوذ و تاثیرپذیری بیشتر این انقلاب‌ها از گفتمان حضرت امام و آیت‌الله خامنه‌ای جلوگیری کنند.
وی افزود: امروز غرب با یک گفتمان دینی و فرهنگی جدیدی به نام امام خامنه‌ای در میان ملت‌های منطقه روبرو شده است که تاثیرپذیری مسلمانان را از این گفتمان به وضوح مشاهده می‌کند.
رضایی به اهمیت برگزاری کنفرانس بیداری اسلامی در تهران و فرمایشات امام خامنه‌ای و مصوبات این کنفرانس اشاره کرد و ادامه داد: فرمایشات معظم‌له نقشه راهی برای نحوه مدیریت اسلامی، مقابله با دشمنان بیرونی و درونی در انقلاب‌ها، چگونگی حفظ اصالت انقلاب‌ها و طراحی برای آینده حرکت‌ها بود.
رضایی استقبال اعضای حاضر در کنفرانس بیداری اسلامی که از ۸۰کشور شرکت کرده بودند را بسیار مهم خواند و گفت: مصوبات این کنفرانس غرب و رژیم صهیونیستی و رهبران مرتجع برخی کشورهای عربی را به وحشت انداخت به طوری که امروز تمام دنیای غرب و استکبار احساس می‌کنند با گفتمانی به نام انقلاب اسلامی ایران در سطح خاورمیانه و شمال آفریقا و برخی دیگر از کشورها مواجه شده است.
معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) یادآور شد: امروز غرب احساس می‌کند تمدن بزرگ اسلامی با روح بیداری اسلامی عجین شده و با محوریت گفتمان ناب انقلاب اسلامی تمام اندیشه‌ها و هرمونی دنیای استکبار را به چالش کشیده است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول