اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

فتنه‌گران به دنبال شیطنت هستند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقرار به عدم تخلف در انتخابات بعد از گذشت دو سال از فتنه سال 88 نشان‌دهنده این است که آنها بار دیگر به دنبال رخنه، نفوذ و شیطنت هستند.

فتنه‌گران به دنبال شیطنت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار علی فضلی در یادمان سردار شهید سید مصطفی سید حسن‌زاده و 79 نفر از همرزمان شهیدش در مسجد صفاری این شهرستان با اشاره به اعلام یکی از سران فتنه مبنی بر عدم تخلف در انتخابات دهم ریاست جمهوری، اظهار داشت: اقرار به عدم تخلف در انتخابات دهم ریاست جمهوری توسط یکی از سران فتنه در این برهه از زمان هیچ توجیهی ندارد.
وی افزود: بزرگترین تاریخ فتنه را در مدت 32 سال انقلاب اسلامی شما رقم زدید اما بدانید درهای توبه به روی  خطاکاران همیشه باز است و درخواست کرد: در عین حال مردم باید مراقب نفوذی‌ها، بیگانه‌ها و افرادی که وفای به عهد ندارند و مطیع ولایت نیستند، باشند که آنها قصد دارند از رأفت و محبت مردم سوءاستفاده کنند.
وی در ادامه سخنانش با گرامیداشت یاد شهدا و هفته دفاع مقدس یادآور شد: برگزاری یادمان‌های شهدا پشتوانه جوانان ما است.
 فضلی در ادامه دفاع مقدس را برجسته‌ترین عرصه‌های انقلاب اسلامی در 32 سال گذشته ذکر و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برجسته به عمل قرآن و برجسته عمل به احکام الله و یکی از نورانی‌ترین مقاطع 32 سال انقلاب اسلامی  است .
به گفته وی مردم مسلمان، شریف و بی‌نظیر ایران اسلامی از ابتدا در رکاب امام راحل از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری کردند.
وی افزود: دفاع مقدسی که امتداد آن امروز منشاء بیداری جهان اسلام، پشتوانه 22 روز فداکاری و مقاومت مردم غزه  و پشتوانه 33 روز مقاومت حزب‌الله در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی و چهارم جهان شده‌است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: دفاع مقدس امروز در بین مردم به ویژه جوانان حلقه مفقوده‌ای است که برای معرفی آن باید به تمام زوایای آن برای جوانان و نسل امروز پرداخته شود.
فضلی در ادامه با اشاره به اشتیاق جوانان برای عزیمت به مناطق عملیاتی با کاروان راهیان نور یادآورشد: امسال 2 میلیون و 937 هزار و 436 نفر در بخش‌های مختلف سازماندهی و در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کردند.
 به گفته وی 80 درصد از کاروان راهیان نور امسال برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می‌کردند که از این تعداد350 هزار نفر دانش آموزان کلاس دوم دبیرستانی بودند که دروس عملی طرح آمادگی دفاعی را  در قالب اعزام کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی آموزش دیدند.
وی تصریح کرد: از 350 هزار نفر دانش‌آموزان کلاس دوم دبیرستانی 88 درصد آنان برای اولین بار با کاروان راهیان نور راهی مناطق عملیاتی شدند .
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال نزدیک به  یک میلیون نفر خواهر و برادر بسیجی دانش‌آموز برای گذراندن دروس عملی آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
فضلی خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما باید برای دفاع از هویت اسلام و انقلاب و اسلامی خود را برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول