اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه:

بیداری مردم انقلابی ایران بساط فتنه‌گران را جمع کرد

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: بیداری مردم انقلابی ایران بساط فتنه‌گران را جمع کرد.

بیداری مردم انقلابی ایران بساط فتنه‌گران را جمع کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان ایثارگر رفسنجان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: خداوند انسان را با آزمون‌های مختلف امتحان می‌کند و مسیری که در آن گام برداشته‌اند را مورد نظر خود قرار می‌دهد.
وی بیان داشت: افرادی که در این راه هزینه و جان، مال و فرزند خود را فدا می‌کنند، پاداش الهی نصیبشان می‌شود و در مقابل کسانی که تنها با ادعای زبان به دینداری می‌پردازند، خشم خدا را در پیش دارند.
رضایی افزود: شهرستان رفسنجان با سابقه درخشانی که در دوران دفاع مقدس دارد، جوانان و عزیزانی را در راه اسلام فدا کرد و این فداکاری زبان‌زد خاص و عام و قابل تجلیل است.
وی کسانی را که در پیشبرد اهداف نظام اسلام تلاش و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرده‌اند، مومنان راستین خواند و ابراز داشت: برخی دین را تا زمانی که پای منافعشان در میان است، نگه می‌دارند و در مقابل عده‌ای منافع خود را برای دین فراموش می‌کنند.
رضایی دینداران واقعی را انصارالله خواند و تصریح کرد: خداوند تا آخرین لحظه زندگی افراد را مشخص می‌کند و با این کار حق و باطل شناخته می‌شود.
وی عنوان کرد: 18 هزار نفر با امام حسین (ع) بیعت کردند و خواستار حکومت ایشان در کوفه شدند، اما زمانی که خطر جان و مال خود را احساس کردند، پای خود را کنار کشیدند.
رضایی خاطرنشان کرد: فتنه‌هایی که در سال‌های اخیر به وجود آمد با بیداری مردم انقلابی پاک شد و ناکام ماند و کسانی که برای براندازی انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کردند از صحنه خارج شدند.
به گزارش فارس، در این مراسم از 10 بانوی ایثارگر شهرستان رفسنجان تجلیل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول