اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

موافق شیوه کار رئیس اداره ارشاد کنگان نیستم

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان با اشاره به انتخاب رئیس اداره ارشاد کنگان به عنوان معاون مدیرکل، گفت: ما موافق سه روز کار وی در مرکز استان و سه روز در کنگان نیستیم.

موافق شیوه کار رئیس اداره ارشاد کنگان نیستم
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس در نشست با جوانان و هنرمندان و تعدادی از مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه باید توسط مسئولان پیگیری و اجرایی شود و همه باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: قشر هنرمندان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و می‌توانند با تولید برنامه‌های پر محتوا و ارزشمند، تاثیر بسزایی در سطح جامعه ایفا کنند.
فرماندار کنگان با تاکید بر حمایت از هنرمندان و با بیان اینکه کار فرهنگی باید با عشق و علاقه همراه باشد، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بودجه سال ۱۳۹۰ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و از آنجایی که سفر سوم ریاست جمهور رویکردی فرهنگی دارد، نگاه ما نیز به مقوله فرهنگی شهرستان نگاهی ویژه خواهد بود.
یزدان‌شناس تصریح کرد: شهرستان کنگان در آستانه تحول عظیم اقتصادی قرار دارد و از آنجایی که تحول و توسعه پیامدهایی نیز می‌تواند داشته باشد بنابراین اصحاب رسانه در این راستا رسالتی بزرگ بر عهده دارند.
فرماندار کنگان به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه هویت اسلامی ما نباید دچار آسیب شود، گفت: اگر همین فضا را خوب مدیریت نکنیم، با چالشی جدی روبه‌رو می‌شویم.
وی افزود: شهرستان کنگان با وجود موقعیت استثنایی خود هنوز به خوبی رسانه‌ای نشده و خبرنگاران این شهرستان باید فعالیت بیشتر و موثرتری داشته باشند.
یزدان‌شناس ادامه داد: کنگان به عنوان پایتخت اقتصادی ایران و جهان مطرح است و باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند و بدون تردید تقویت و تجهیز رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در این راستا تعیین‌کننده است.
فرماندار کنگان در ادامه با اشاره به انتخاب مختارزاده، رئیس اداره ارشاد کنگان به عنوان معاون مدیرکل، اذعان داشت: ما موافق سه روز کار وی در مرکز استان و سه روز در کنگان نیستیم و امیدوار هستیم این مسئله به نحو مطلوب تدبیر شود.
یزدان‌شناس در ادامه با تقدیر از زحمات حاضران خواستار همیاری و همفکری دوستان فرهنگی برای تحول در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان شد.
در این نشست هنرمندان و اهالی فرهنگ نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مسئولان از هنرمندان شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول