اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس:

جهان به سوی مسیر غیراستاندارد فرهنگی در حرکت است

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در عصر انفجار اطلاعات و انقلاب ارتباطات، جهان به سوی یک مسیر غیر استاندارد فرهنگی حرکت می‌کند.

جهان به سوی مسیر غیراستاندارد فرهنگی در حرکت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسدالله اسدی بعد از ظهر امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد با عنوان «جامعه سالم عاری از اعتیاد»، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر اولویت اقدام‌های پیشگیرانه همایش پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.
اسدی خاطرنشان کرد: افزایش نرخ سطح پوشش کانون‌های هدف در راستای مفاد سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد و تبیین اهداف و برنامه‌های استان فارس در سال جاری از جمله رویکرد این همایش بوده است.
وی تصریح کرد: ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه پیشگیری اولیه از اعتیاد در سال گذشته از سوی مدیران دستگاه‌های فرهنگی، تاکید ویژه در مورد جلوگیری از مواد افیونی در محیط‌های کار از طریق افزایش اطلاع‌رسانی به کارکنان شاغل در سازمان و نیز خانواده‌های آنان در تعطیلات تابستان از اهداف دیگر برگزاری این همایش بوده است.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ابراز داشت: در عصر کنونی که نشانه‌روی هوشمندانه و هدفمند از این خرده فرهنگ‌ها به سوی مراکز حساس اجتماعی مانند خانواده، مراکز آموزشی، محله‌ها و محیط‌های کاری را شاهد هستیم، باید تمام متولیان فرهنگی در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.
اسدی اضافه کرد: سیستم هوشمند اعتیاد به طور شبانه‌روز فعال بوده و با خرده فرهنگ‌های منحرف به صورت پویا جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.
وی گفت: برای رسیدن به هدف بزرگ پیشگیری از اعتیاد، نیازمند طرحی جامع هستیم و باید تمام نیروها و امکانات با یک هدف و برنامه مشخص به مقابله با پدیده اعتیاد بسیج شوند.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده طرح جامع پیشگیری از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر تدوین و به تمام استان‌ها ابلاغ شده است.
اسدی تصریح کرد: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر تحقق سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد و مصون‌سازی و واکسیناسیون اجتماعی آحاد سالم و در معرض خطر جامعه است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول