اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 13 آبان ماه برگزار می‌شود؛

برگزاری بیش از ده‌ها برنامه فرهنگی در البرز

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری یادواره شهید فهمیده و 36 هزارشهید دانش‌آموز کشور از برگزاری بیش از ده‌ها برنامه فرهنگی همزمان با 13 آبان در استان البرز خبر داد.

برگزاری بیش از ده‌ها برنامه فرهنگی در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا باهک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه دانش‌آموز شهید حسین فهمیده این ویژه برنامه‌ها در استان البرز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی آرمان‌ها و اهداف شهدا را برای نسل امروز بازگو کرد و بر انتقال آن به نسل‌های آینده تأکید داشت.
این مسئول اعزام 300 دانش‌آموز البرزی به منطقه شلمچه در قالب اردوی راهیان نور و میثاق با شهیدان و تجلیل از خانواده‌های دانش‌آموزان را از جمله برنامه‌های اولین روز هفته بسیج دانش‌آموزی و یادواره شهید فهمیده عنوان کرد.
وی اعلام کرد: حضور در نماز جمعه، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در تمام مدارس استان، برگزاری نشست‌های عمومی معرفتی و بصیرتی با اعضای بسیج دانش‌آموزی و ائمه جماعات شهرستان‌های کرج، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
باهک خاطرنشان کرد: به منظور انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدای دانش‌آموز، مسابقه خاطره‌نویسی شهید فهمیده نیز در این هفته در البرز برگزار می‌شود.
این مسئول اجرای مراسم صبحگاه سراسری و مراسم رونمایی از کتاب خاطره شهدا نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این استان و در هفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.
وی دیدار دانش‌آموزان بسیجی با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و گلباران مزار شهدای استان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
باهک در پایان اذعان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نسل امروز بیش از گذشته بر حفظ آرمان‌های شهدا تأکید داشته و درک کاملی را از دوران هشت سال دفاع مقدس داشته باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول