اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حراست وزارت ارشاد:

برنامه‌ریزی فرهنگی دسیسه دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خنثی سازی جنگ نرم دشمنان نیازمند برنامه‌ریزی صحیح فرهنگی است.

برنامه‌ریزی فرهنگی دسیسه دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ولی‌محمد درینی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های دولت به‌ویژه در سفرهای استانی چهارم، فرهنگی است و ارتقای فرهنگ جامعه دغدغه دولت است.
وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی بسترساز امنیت و توسعه پایدار جامعه است.
معاون حراست وزارت ارشاد ادامه داد: حراست دستگاه‌های اجرایی باید نیروهای شایسته را شناسایی کرده و زمینه استفاده از قابلیت آنها را برای پیشبرد امور دستگاه فراهم کند.
وی تصریح کرد: حراست به عنوان تصمیم‌ساز برای تصمیم‌گیری مدیر، زمینه بالندگی مجموعه را فراهم می‌کند.
درینی گفت:  با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی، خنثی سازی این دسیسه‌ها نیازمند برنامه ریزی صحیح فرهنگی است.
وی یادآورشد: حراست باید با تعامل و اعتماد سازی بین مجموعه کارکنان موجب ایجاد محیطی سالم و آرام برای انجام رسالت سازمانی شود.
این مقام مسئول ادامه داد: انجام فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل اینکه با نخبگان، اهل خرد و دانش ارتباط دارد از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این آیین گفت: در پرتو ولایت‌مداری و قانون‌مداری امورات فرهنگی ساماندهی می‌شود.
یونس محمدی با اشاره به مشکلات جدی بودجه‌ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: با پیگیری انجام شده و تعامل مسئولان امید است مشکلات فراروی این اداره کل برطرف شود.
وی با قدردانی از مسئولان قبلی حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: مسئول جدید این حوزه نیز از نیروهای فرهنگی است و با تعامل با مجموعه‌های مختلف زمینه فعالیت بهتر را فراهم می‌کند.
محمدی گفت: حفظ ارزش‌ها و تلاش برای تحقق آرمان‌های حضرت امام و اجرای منویات مقام معظم رهبری از جمله وظایفی است که در قالب تعامل حراست و مجموعه کارکنان فراهم می‌شود.
وی ادامه داد: مردم از متولیان فرهنگی انتظارات بالایی دارند و این مهم رسالت ما را در پاسخگویی به مطالبات اهالی فرهنگ و هنر دو چندان می‌کند.
در پایان این مراسم عبدالحسین اعتماد به عنوان مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول