اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمات‏رسانی به دانش‏آموزان؛

23 کانون ورزشی در دامغان فعال شد

خبرگزاری فارس: 500 دانش‏آموز دختر و پسر دامغانی در 23 کانون ورزشی در این شهرستان به فعالیت مشغول هستند.

23 کانون ورزشی در دامغان فعال شد
کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش دامغان امروز در این باره در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: در شهر دامغان، سه مجموعه ورزشی شامل مالک‏اشتر، شهدای فرهنگی و بوستان وجود دارد.
روح‏الله حسنی افزود: 35 معلم ورزشی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در دامغان به فعالیت مشغول هستند.
وی تصریح کرد: سال گذشته، 33 تیم ورزشی از شهرستان دامغان به مسابقات استانی اعزام شد که از این تعداد، 20 تیم حائز رتبه‏های اول تا سوم شده‏اند.
کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش دامغان اضافه کرد: در بخش کارمندان نیز چهار تیم ورزشی به مسابقات استانی اعزام شد که تیم تنیس روی‏ میز خواهران کارمند رتبه نخست استانی را در این دوره از مسابقات از آن خود کرد.
وی یادآور شد: 60 درصد از دختران دانش‏آموز استان سمنان ورزشکار بوده و این موضوع نشانگر این است که ورزش برای بانوان اهمیت ویژه‏ای دارد و آنها به آن توجه دارند.
حسنی خاطرنشان ساخت: شهرستان دامغان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود بالاترین ظرفیت را در جهت پذیرش و میزبانی مسابقات استانی دانش‏آموزی در تمامی رشته‏های ورزشی دارد؛ ولی خوابگاه مستقلی برای برگزاری مسابقات استانی نداریم.
وی افزود: عدم تجهیزات ورزشی از قیبل اسکوربرد و بالابر و کمبود سالن‏های ورزشی از دیگر کمبودهای ورزشی در مدیریت آموزش و پرورش دامغان است.
کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش دامغان گفت: از مسئولان استان سمنان می‏خواهیم که به مقوله ورزش دانش‏آموزی بهتر از گذشته توجه کنند و در جهت رفع کمبودها گام بردارند تا شهرستان دامغان بتواند در امر ورزش دانش‏آموزی در تمامی رشته‏ها بهتر از قبل بدرخشد و امتیازات و رتبه‏های خوبی را در سطح استان و کشوری به ثبت برساند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول