اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اولویت فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ نماز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استاندار در استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولان و از جمله دست‌اندرکاران فرهنگی بدانند اولویت فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ نماز بوده که اعتبارات بیشتر برای این حوزه نیاز است.

اولویت فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ نماز است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غریب‌ دین‌پرور پیش از ظهر امروز در جمع مدیران حوزه استانداری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر هیئت دولت به این استان اظهار داشت: کمک به گسترش فرهنگ اقامه نماز در اولویت‌گذاری فرهنگی تأکیدی مجدد بر تداوم و ارتقاء فعالیت‌ها در جهت توجه بیش از پیش به یکی از بزرگترین فرائض دینی یعنی نماز است. 
دین‌پرور، برنامه‌ریزی در مسیر تعالی معنوی جامعه را از جمله دغدغه‌های همیشگی و از مأموریت‌های ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص مدیران فرهنگی در کنار خدمات شبانه‌روزی برای پیشرفت و رفاه مادی مردم شریف این استان دانست و بیان کرد: استاندار در جهت تحقق این مهم تلاش و تاکید جدی دارد و ضرورت دارد همه دستگاه‌ها همکاری لازم را با استاندار و مجموعه دست‌اندرکاران داشته باشند.  
مدیرکل حوزه استاندار در استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکید بر ‌فرهنگ و اهداف اقامه نماز و جهت‌دهی به اعتبارات فرهنگی با این رویکرد در اولویت برنامه‌های فرهنگی است.
دین‌پرور با بیان اینکه باید بیش از پیش برای تداوم بسترسازی فرهنگی با هدف ارتقاء آگاهی‌های کارکنان دستگا‌‌ه‌ها و خانواده‌ها و تقویت ستادهای اقامه نماز با رویکرد محتوایی و ثمربخشی تلاش و برنامه‌ریزی شود، بیان کرد: تدوین برنامه‌های فرهنگی در این خصوص باید فراگیر و عمومی باشند.
دین‌پرور از دیگر تدابیر لازم برای توسعه فرهنگ نماز را تداوم تلاش برای برپایی نماز جماعت در همه مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف دولتی و اجرایی در مرکز و اقصی نقاط استان دانست و گفت: الگوسازی و تشویق کارکنان برای حضور بیش از پیش در نماز جماعت از طریق اصرار بر حضور مسئولان در همه سطوح از تمهیدات لازم در این زمینه است.
وی به بررسی مسائل مرتبط و ضروری، هم‌افزایی و رفع موانع برنامه‌های اقامه نماز از طریق شورای اداری استان، پیگیری ویژه مسائل نمازخانه‌های بین راهی و تعیین متولی مناسب برای نگهداری و نظافت شایسته آن اشاره کرد و بر امکان‌سازی برای اقامه نماز در پارک‌های بزرگ حتی با برپایی چادرهای مناسب با همکاری جمعیت هلال‌احمر در این رابطه تاکید کرد.
مدیرکل حوزه استاندار در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، الزام شرکت‌های حمل و نقل و تعاونی‌های مسافربری شهری مبنی بر پیش‌بینی تمهیدات لازم و رعایت زمانبندی مناسب جهت توقف وسایل نقلیه عمومی در وقت فضیلت برای برپای نماز در محل مناسب را از راهکارهای موثر در راستای تقویت فرهنگ اقامه نماز در این استان برشمرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول