اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 59 آمارگیر صورت گرفت؛

آغاز سرشماری عمومی در شهرستان مهر

خبرگزاری فارس: معاون فنی و آموزشی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان مهر گفت: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان مهر توسط 59 آمارگیر آغاز شد.

آغاز سرشماری عمومی در شهرستان مهر
وحید رستمی در حاشیه آغاز رسمی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهر اظهار داشت: 259 نفر در سایت مرکز آمار ایران در راستای شرکت در این طرح در شهرستان مهر ثبت نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی آمارگیران در طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان مهر در مدت 12 روز انجام شد، که پس از برگزاری آزمون در دو مرحله، 59 نفر به عنوان کارشناس گروه، کارشناس بازبین، بازبین و مامور سرشماری انتخاب شدند.
معاون فنی و آموزشی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان مهر افزود: این طرح در شهرستان مهر در چهار بخش مرکزی، وراوی، گله‌دار و اسیر به اجرا درمی‌آید که 36 آمارگیر این طرح از امروز دوم تا 22 آبان ماه جاری به جمع‌آوری اطلاعات و آمار خانوارها می‌پردازند.
وی اضافه کرد: سه نفر نیز به عنوان کارشناس فنی و اجرایی، اقدام به نظارت و اجرا در نقاط مختلف این شهرستان می‌کنند.
رستمی ابراز داشت: حفظ اسرار و امانت‌داری، برقراری ارتباط و تعامل صحیح با مردم و سرعت و دقت در کار از تاکیدات ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن است که باید به طور کامل توسط آمارگیران رعایت شود.
معاون فنی و آموزشی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان مهر بر اهمیت ارائه اطلاعات دقیق و صحیح به ماموران آمارگیر از سوی مردم تاکید کرد و گفت: سرشماری نفوس و مسکن مبنای برنامه‌ریزی صحیح در حوزه‌های مختلف بوده که ضروری است مردم در این طرح نهایت همکاری با آمارگیران را داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: انتظار می‌رود تمام شهروندان اطلاعات دقیق و صحیح را در اختیار پرسشگران قرار دهند تا برنامه‌ریزان بتوانند با مبنا قرار دادن این آمار، برای رشد و تعالی کشور بکوشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول