اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج ورزشکاران؛

120 چهره برتر ورزشی در سمنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به همت بسیج ورزشکاران، از 120 چهره برتر ورزشکار بسیجی در استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

120 چهره برتر ورزشی در سمنان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در همایش بسیج ورزشکاران که در سالن همایش سرپرستی موسسه مهر استان سمنان برگزار شد، از 120 نفر از چهره‌های برتر ورزش بسیج استان تجلیل به عمل آمد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان سمنان در این زمینه گفت: از جانبازان ورزشکار برگزیده سازمان بسیج ورزشکاران به نام‌های مصطفی امانی در رشته کوهنوردی، محمدرضا سعیدی در رشته جودو، رضا نیکدل در رشته دوچرخه‌سواری، دو و میدانی و تیراندازی و حسین علی‏اصغریان در رشته دو و میدانی و کاراته با اهدای لوح‏ تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.
صادق هروی ادامه داد: در این مراسم همچنین از شهدای ورزشکار برگزیده به نام‌های شهید عطاالله صحافی،‌ مهدی باقریان، شیخ‏محمد تهرانی و جواد نوروزی همگی در رشته فوتبال، حاتم احمدی در رشته کشتی و عباسعلی آرو در رشته دو و میدانی تقدیر شد و لوح تقدیر و تندیس این شهدای گرانقدر به نماینده خانواده شهیدان اهدا شد.
وی افزود: از احسان اباظهری دارنده مدال طلا، نقره و برنز پرتاب دیسک، وزنه و نیزه در مسابقات جهانی امارات و آمریکا نیز که مدال خود را به ریاست جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد، نیز با اهدای لوح تقدیر و پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای اخذ مدرک دیپلم تقدیر به عمل آمد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: ادارات تربیت‌ بدنی سمنان، گرمسار و شاهرود، کانون بسیج ورزشکاران، هیئت ورزشی برتر بسیج سمنان، شاهرود و گرمسار و هیئت کوهنوردی، تیراندازی، شنا، تکواندو و کاراته بسیج استان، به عنوان ادارات تربیت‌بدنی و هیئت‌های ورزشی برتر برگزیده توسط سازمان بسیج ورزشکاران معرفی شدند.
هروی گفت: سمیه قاسمی از سمنان، حامد صدیقی از شاهرود، محمد کاظمی از گرمسار، حمید حقیری از دامغان و علی ملحی از سازمان بسیج ورزشکاران به عنوان خبرنگاران برتر برگزیده سازمان بسیج ورزشکاران معرفی شده که لوح تقدیر و تندیس به این افراد اهدا شد.
وی افزود: از ورزشکاران بسیجی که دارنده عناوین قهرمانی در مسابقات کشوری و بسیج بوده و ورزشکارانی بسیجی که دارنده مقام در مسابقات برون‏مرزی بوده‏اند، نیز در این همایش تقدیر به عمل آمد.
در همایش بسیج ورزشکاران، جانشین فرماندهی سپاه قائم (عج) و همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول