اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان:

تحصیل، تهذیب و ورزش از توصیه‌های رهبری به جوانان است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان لرستان گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان است.

تحصیل، تهذیب و ورزش از توصیه‌های رهبری به جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان یکشنبه شب در مراسم تجلیل از ورزشکاران لرستانی گفت: توجه به امر ورزش یکی از ضروریات در هر جامعه است.
وی تحصیل، تهذیب و ورزش را از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: این سه در تعامل با هم هستند و در کنار هم انسان را به تعالی می‌رسانند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان لرستان در ادامه از همه مسئولان خواست به امر ورزش توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در ادامه مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای ورزشی در لرستان گفت: این استان از طریق ورزش و قهرمانان ورزشی به جهان و کشور قابل معرفی است.
فتاح کمری اظهار داشت: استان لرستان حداقل در 20 رشته می‌تواند قهرمانان ورزشی را برای درخشش در عرصه‌های جهانی پرورش دهد.
لازم به ذکر است، در این مراسم افتخار آفرینان لرستانی در صحنه مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی در رشته‌های مختلف ورزشی، همچون مرتضی سپهوند در رشته ورزشی بوکس، رضا چاخندق در رشته ورزشی جودو، فردین حسنوند در قایقرانی، حمزه ندری در جودو، آرش مردانی در کشتی پهلوانی، اشکان مردانی در کشتی، هادی کردی در جودو و آلیش، سحر چغلوند در جودو، مهسا رایگان در والیبال و قاسم نوری زاده در رشته جودو با اهدای لوح تقدیر و جوایز مورد تجلیل قرار گرفتند. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول