اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

دولت برای توسعه ورزش اهمیت قائل است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دولت برای توسعه ورزش اهمیت قائل است.

دولت برای توسعه ورزش اهمیت قائل است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین شریعت‌نژاد یکشنبه شب در مراسم تجلیل از قهرمانان وزشی استان لرستان در دانشگاه آزاد خرم‌آباد گفت: توسعه ورزش در جامعه‌ برای دولت از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی بر ضرورت توسعه ورزش قهرمانی و ورزش‌های همگانی تاکید کرد و افزود: لرستان به دلیل شرایط توپوگرافی و ژنتیکی ویژگی لازم را برای توسعه ورزش را دارد، از این‌رو همه مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: قهرمانان ورزشی سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران و رزمنده‌ای در اقصی نقاط دنیا هستند.
وی تجلیل از قهرمانان ورزشی را نوعی الگوسازی برای جوانان و تشویق آنها به سمت ورزش دانست و اظهار داشت: ورزش سد محکمی برای مقابله با تهدیدات و هجمه‌هایی است، که امروز جوانان و جامعه ما را تهدید می‌کند.
شریعت‌نژاد تصریح کرد: اگر چه اعتبارات خوبی برای توسعه فضاهای زیرساختی ورزش در کشور اختصاص یافته، اما تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله زیادی داریم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: ورزشکاران ما در سطوح مختلف جهانی و آسیایی برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اند و نام نیک پهلوانانی که بر زبان‌ها مانده نه به خاطر تعداد مدال‌های آنها، بلکه به خاطر اخلاق، تواضع، مردم‌داری و دستگیری آن‌ها از نیازمندان و تقوای آن‌ها بوده است.
لازم به ذکر است، در این مراسم افتخارآفرینان لرستانی در صحنه مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی در رشته‌های مختلف ورزشی، همچون مرتضی سپهوند در رشته ورزشی بوکس، رضا چاخندق در رشته ورزشی جودو، فردین حسنوند در قایقرانی، حمزه ندری در جودو، آرش مردانی در کشتی پهلوانی، اشکان مردانی در کشتی، هادی کردی در جودو و آلیش، سحر چغلوند در جودو، مهسا رایگان در والیبال و قاسم نوری‌زاده در رشته جودو با اهدای لوح تقدیر و جوایز مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول