اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه پنجم توسعه؛

عنایات ویژه‌ای به ورزش شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر امور روستایی استانداری اصفهان گفت: با توجه به عنایات ویژه جمهوری اسلامی ایران در برنامه پنجم توسعه در مقوله ورزش، گام‌های ویژه‌ای از طرف متولیان امر برداشته شده است.

عنایات ویژه‌ای به ورزش شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید جوهری شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری اختتامیه رقابت‌های فوتسال جام دهیاران استان اصفهان اظهار کرد: افزایش سطح سلامت و توسعه ورزش همگانی بین قشر روستاییان کشور از جمله روستا‌های استان اصفهان، جزیی از دغدغه‌های مسئولان کشوری و همچنین استانداری اصفهان است که بدین منظور برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای دهیارانی که باید حضور موثری در این زمینه داشته باشند، انجام شده است.
وی با بیان اینکه هر دهیار خود باید یک ورزشکار باشد، تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای بین هیئت روستایی و عشایر استان اصفهان و دفتر امور روستایی استانداری منعقد و طبق آن تشکیل تیم‌های ورزشی ‌دهیاران برای نخستین بار در کشور مد نظر قرار داده شده است.
سرپرست دفتر امور روستایی استانداری اصفهان افزود: برای تشکیل تیم‌های ورزشی دهیاران تا این لحظه استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است.
وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های منسجم تیم‌های دیگری مانند والیبال و کوهنوردی را نیز تشکیل داده و به مدیران ورزشی روستاییان معرفی کنیم، تاکید کرد: به طور حتم این مدیران دلسوز نسبت به توسعه ورزش‌های همگانی روستاییان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
جوهری ادامه داد: از دیگر اهداف مدنظر قرار داده شده، ایجاد لغتنامه ورزش‌های بومی و محلی استان اصفهان است که در پی انجام آن هستیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول