اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یوم الله 13 آبان ماه؛

قرارگاه شهید فهمیده شهرکرد راه‌اندازی می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: همزمان با یوم الله 13 آبان‌ماه قرارگاه شهید فهمیده در شهرکرد بهره‌برداری می‎شود.

قرارگاه شهید فهمیده شهرکرد راه‌اندازی می‎شود
مهران مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی نشریه دیواری از دیگر برنامه‌های این سپاه به‌منظور گرامیداشت روز 13 آبان‌ماه است.
وی با بیان اینکه هر یک از این سه رخداد مهم 13 آبان رویکرد استکبار‌ستیزی دارد، گفت: باید به روز 13 آبان اهمیت داده شود و گرامیداشت 13 آبان برای تداوم انقلاب و نظام ضروری است.
مرادی بر تشکیل کمیته‌های قوی و برنامه‌های بهتر برای گرامیداشت این روز تاکید کرد و گفت: علاوه بر حضور دانش‌آموزان و دانشجویان، اطلاع‌رسانی گسترده و بیشتر برای حضور مردم ضروری است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با اشاره به اهداف اصلی بزرگداشت یوم الله 13 آبان، گفت: توسعه و گسترش استکبار ستیزی، تبیین خط مشی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در سیاست داخلی و خارجی، ایجاد بصیرت و آگاهی افزایش مشارکت و همبستگی در دفاع از آرمان های اسلامی از مهم‌ترین این اهداف به‌شمار می‎رود.
وی اضافه کرد: تبیین نقش دانشجویان و دانش‌آموزان و روحانیون و تثبیت انقلاب اسلامی و تبیین نقش ایثار و شهادت در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر این اهداف محسوب می‎شود.
مرادی خاطرنشان کرد: ایجاد بصیرت سیاسی در بین  نسل جوان و نوجوان کشور در راستای آمادگی اذهان دانش آموزان برای آگاهی بخشی از وقایع سیاسی جهان و ایران از ضروریات اجتناب ناپذیر است.
وی ادامه داد: دانش آموزان امروز آینده سازان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فردای ایران هستند و بصیرت افزایی سیاسی این قشر برای حضور مقتدرانه آنها در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی لازم است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: بیداری اسلامی به وقوع پیوسته در کشورهای اسلامی و موج استکبار ستیزی به راه افتاده در منطقه بر ضرورت برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت روز 13 آبان و روز دانش‌آموز امسال می‌افزاید.
وی افزود: استکبار جهانی، تهاجم فرهنگی و تبیین جایگاه دانش‌آموزان در رشد و توسعه ایران اسلامی سه محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز دانش‌آموز را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/خ20
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول