اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

حضور گسترده در 13 آبان ضروری‌تر از سال‌های گذشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: با توجه به حساسیت شرایط فعلی حضور پرشور و گسترده مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان در روز 13 آبان ضروری‌تر از سال‌های گذشته است.

حضور گسترده در 13 آبان ضروری‌تر از سال‌های گذشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی روز 13 آبان که در محل اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: روز 13 آبان به دلیل استمرار شعارهای انقلاب و هم از حیث سایر ظرفیت‌ها که باید در خیزش اسلامی باشد اهمیت مضاعفی دارد و این در حالی است که باید از این خیزش‌ها حمایت شود.
وی با بیان اینکه روز 13 آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی است، افزود: با توجه به حساسیت شرایط فعلی حضور پرشور و گسترده مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه روز 13 آبان نباید به عنوان روز دانشجو محدود شود افزود: امام راحل رخداد 13 آبان را انقلاب دوم نامیدند چرا که وحدت بیش‌ از پیش روحانیت و اقشار جامعه به ویژه دانشجویان را به وجود آورد.
صفایی گفت: 13آبان 58 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مصادف با سالروز تبعید حضرت امام (ره) و شهادت دانش‌آموزان و با به زانو درآمدن آمریکا و شکست وی تکمیل شد.
وی ادامه داد: در این روز سه ظرفیت داریم که شامل دانشجویان، دانش آموزان و نیروی مقاومت که محوریت با آنهاست و آنها هستند که مردم را دعوت به حضور می‌کنند.
صفایی تصریح کرد: شروع مراسم 13 آبان روز جمعه ساعت 10 صبح است و شروع راهپیمایی از میدان آزادگان به سمت میدان امام و مصلا خواهد بود.
وی گفت: در این رابطه پنج نهاد تاثیرگذار یعنی آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نیروی مقاومت، بنیاد شهید و حوزه علمیه وجود دارد که انتظار است یک کاروان از جانبازان را در پیشاپیش این حرکت داشته باشیم.
صفایی بیان داشت: سخنرانی و راهپیمایی با موضوع مبارزه با استکبار جهانی ،پارچه و بنر نویسی، اجرای حرکات نمایشی، بیانیه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و اجرای مسابقات نقاشی و شعر و مقاله نویسی در سطح مدارس از جمله برنامه‌های 13 آبان است. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول