اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

13 آبان روز بزرگداشت تمامیت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: 13 آبان روز بزرگداشت تمامیت انقلاب اسلامی ایران است.

13 آبان روز بزرگداشت تمامیت انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در این استان اظهار داشت: 13 آبان از تمام مناسبت‌های انقلاب اسلامی ایران جامع‌تر و از حساسیت افزون‌تری برخوردار است.
وی با بیان اینکه سالروز تبعید امام، روز دانش‎آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی از جمله مناسبت‌های این روز است، افزود: باید تمام برنامه‌ریزی‎های لازم برای برگزاری مراسمی باشکوه و در شأن انقلاب ایران اسلامی در دستور کار مدیران و برنامه‌ریزان قرار بگیرد.
نکونام مبارزه با استکبار را از اصول مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با التزام به مهرورزی، عدالت، برابری و برادری همواره در راستای دفاع از حقوق مظلومان تاریخ گام‌های بسیار جدی برداشته است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از رسالت انبیاست، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تداوم دهنده رسالت انبیای الهی و ائمه معصومین (ع) است.
وی با اشاره به تلاش‌ دشمنان در دهه نخست پیروزی انقلاب اسلامی برای محو استکبارستیزی از قاموس انقلاب افزود: استکبارستیزی به ‌عنوان یک اصل غیرقابل تغییر در این انقلاب نهادینه شده است و دشمنان هرگز قادر به تغییر این اصل نخواهند بود.
امام جمعه شهرکرد 13 آبان را از معجزات انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: این روز از عنایات پروردگار متعال به انقلاب اسلامی است که موجب تداوم انقلاب و تضمین بقای نظام است.
وی گرامیداشت 13 آبان را بزرگداشت تمامیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اقدام عظیم نیازمند سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی متناسب با چهارچوب نظام جمهوری اسلامی است.
نکونام با بیان اینکه در روز 13 آبان برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‏شود، گفت: نباید برای تمام نقاط استان یک نسخه مشترک و واحد پیچیده شود، بلکه برای تمام نقاط استان با توجه به شرایط خاص آنها برنامه‌ریزی لازم برای گرامیداشت 13 آبان انجام می‎شود.
وی ادامه داد: در این مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان باید ساز و کار را به گونه‌ای طراحی کنیم که بیشترین بهره‌وری را از این روز داشته باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول